تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

  • ۰
  • ۰

نصب ، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی

وجود ماشین لباسشویی در خانه های امروزی باعث شده تا تمام لباس ها در کوتاه ترین زمان شسته شوند.اگر این ابزار ضروری و حساس دچار مشکل شود به طور حتم بخشی از زندگی مختل خواهد شد.این روزها برندهای مختلفی همچون سامسونگ، ال جی، ایندزیت و بوش اقدام به تولید ماشین لباسشویی کرده اند.اما نباید این نکته را از خاطر برد که بهترین برندها هم می تواند در معرض خرابی قرار بگیرد.چنانچه لباسشویی تان دچار ایراد شده و عملکرد خوبی ندارد بجای دست روی دست گذاشتن بهتر است سریعاً  با متخصصین تعمیرات ماشین لباسشویی برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تعمیرلباسشویی توسط متخصصین تعمیرکار سبز

همانطور که پیش تر نیز گفتیم لباسشویی یکی از کاربردی ترین ابزار در هر خانه ای به شمار می رود و باید به خوبی از آن مراقبت شود. علیرغم تمام رسیدگی ها باز هم ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این حالت باید آن را به دست متخصصی که مهارت و دانش کافی نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی دارد سپرد. چیزی که حائز اهمیت است تجربه و توانایی فرد در تعمیر سریع دستگاه و بازگرداندن آن به روزهای نخست است؛ که به خوبی بتواند عملیات شستشو را بدون هیچ مشکلی انجام دهد.

این مسأله درمورد لباسشویی های خارجی بیشترین مصداق را داشته و یک متخصص مجرب می تواند میزان خسارت وارد شده به لباسشویی را کاهش دهد.متخصصین “تعمیرات ماشین لباسشویی” تعمیرکار سبز کارنامه درخشانی در زمینه تعمیر این دستگاه حساس دارند. زمانی که از متخصصین تعمیرکار سبز کمک می گیرید می توانید با اطمینان از نتیجه کار را به آن ها بسپارید. چرا که از توانایی لازم در زمینه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی برخوردار بوده و می توانند در کمترین زمان مشکل را رفع نمایند. متخصصین این مجموعه آشنایی کامل با برندهای مختلف را داشته و درصورت بروز مشکل باتوجه به برند دستگاه اقدامات لازم را انجام می دهند. از سوی دیگر سپردن کار به یک متخصص مجرب و باتجربه باعث می شود از بروز خسارات بعدی نیز پیشگیری به عمل آید.

مشکلاتی که ممکن است درخصوص لباسشویی رخ دهد

گاهی می بینید که لباسشویی پس از روشن شدن خوب نمی چرخد، یا اصلاً عمل نمی کند، قدرت خشک کردن لباس ها را ندارد، آب از آن نشت می کند، درب دستگاه باز می ماند و مواردی از این قبیل؛ این ها باعث می شود تا افراد کلافه شده و کلی لباس کثیف و شسته نشده روی دستتان باقی بماند.برخی از مشکلات را شخص به سادگی می تواند حل کند اما برخی دیگر نیاز به مشورت با یک فرد متخصص و آشنا در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی دارد. تعمیرکاران لباسشویی تعمیرکار سبز می توانند تمامی مشکلات به وجود آمده را در زمان کوتاهی رفع نمایند. به همین خاطر توصیه می کنیم اگر در هنگام استفاده از لباسشویی عملکرد صحیحی نداشت و یا به طور کامل متوقف شد کافی است با تعمیرکار سبز تماس بگیرید.

تعمیر قطعات معیوب لباسشویی توسط تعمیرکار سبز

متخصصین تعمیرکار سبز پیش از تعویض قطعات معیوب لباسشویی به فکر مشتریان بوده و برای کاهش هزینه سعی می کنند قطعه موردنظر را تعمیر کنند. این کار به صرفه جویی در هزینه کمک خواهد کرد؛ اما اگر قطعه معیوب قابلیت تعمیر را نداشته باشد آن را با نمونه اورجینال و اصلی تعویض می کنند. شاید افراد خود نتوانند قطعه اصلی را پیدا کنند و مجبور شوند هزینه بالایی را برای خرید قطعه تقلبی بپردازند؛ این درحالی است که متخصصین تعمیر لباسشویی تعمیرکار سبز می توانند قطعات اصلی را از مراکز معتبر تهیه نموده و بر روی لباسشویی نصب کنند

 

قطعات لباسشویی که احتمال خرابی آن ها وجود دارد

 برد الکترونیکی

پمپ تخلیه آب

قفل و سوئیچ قفل

سوئیچ فشار

تسمه ها

لاستیک موجود دور درب

لباسشویی

شناور و یا سوئیچ آن

محفظه پودر و….

  • ۰۰/۰۶/۲۰
  • سجاد مهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی