تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

  • ۰
  • ۰


 در این مقاله قصد داریم در مورد تعمیر ماشین لباسشویی در تهرانپارس توسط تعمیرکار سبز صحبت کنیم. همه ما از اهمیت و نقش این دستگاه در زندگی خود آگاه هستیم. در حال حاضر ماشین های لباسشویی اتوماتیک در مدل های مختلف طراحی و روانه بازار می شوند. همه اجزای الکتریکی و مکانیکی آن یکسان است. اما شستن خارج از مدل ، ظاهر و رنگ نیز ممکن است تفاوت هایی با هم داشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر مخزن شستشو در محور افقی باشد ، مدل یوغ نامیده می شود. ماشین های لباسشویی با وان نصب شده روی محور عمودی ، چرخاننده عمودی نیز نامیده می شوند. ماشین لباسشویی یک ابزار ضروری در خانه امروزی است و خرابی ماشین لباسشویی می تواند زندگی ما را مختل کند زیرا شستن لباس ها با دست دشوار است. مشکلات زیادی ممکن است برای او اتفاق بیفتد. برخی از این مشکلات جزئی هستند و به راحتی قابل حل هستند. اما مشکلات فنی جدی دیگری نیز وجود دارد که به راحتی قابل حل نیست.

در مورد گزینه دوم ، یعنی مشکلات جدی و فنی ، به یک مرکز تعمیر معتبر نیاز است. اگر در تهرانپارس قرار دارید و نیاز به مرکز تعمیرات معتبر با خدمات با کیفیت دارید ، مرکز تعمیر گرین کار بهترین گزینه برای شما است. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و نحوه کار آن تا پایان مقاله ما را دنبال کنید.

 
تعمیرکار لباسشویی


در صورت وجود مشکل در دستگاه ، اولین قدم عیب یابی صحیح دستگاه است. کمک گرفتن از تکنسین تعمیر بسیار مهم است. از آنجا که تعمیر این دستگاه یک کار تخصصی است ، تعمیرکار باید از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشد. کمک گرفتن از تعمیرکار بی تجربه نه تنها به کاهش هزینه های شما کمک می کند ، بلکه می تواند هزینه های شما را نیز افزایش دهد. زیرا تعمیرکار بی تجربه ممکن است نتواند دستگاه را به درستی عیب یابی کند. اگر عیب یابی به درستی انجام نشود ، ممکن است آسیب های جدی و جدی تری به دستگاه وارد شود و این امر هزینه های تعمیر را افزایش می دهد.

بنابراین ، ابتدا یک مرکز تعمیر معتبر پیدا کنید. زیرا مراکز معتبر دارای کارکنان آموزش دیده و شایسته ای هستند که بر تمامی زمینه های مربوط به لباسشویی مسلط هستند. شما به راحتی می توانید به این تکنسین های ماهر اعتماد کنید و با خیال راحت دستگاه خود را در دست آنها بگذارید. مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی تهرانپارس یکی از آن مراکز معتبر با کادری مجرب و متخصص است. در صورت نیاز به دریافت خدمات مرتبط ، حتماً با مرکز ما تماس بگیرید.

 

 
مشکلات رایج در ماشین لباسشویی

 

  1. دستگاه روشن نمی شود
  2. خرابی ترموستات
  3. خرابی موتور
  4. خرابی تایمر شستشو
  5. دستگاه بلند و تکان دهنده
  6. مخزن دستگاه را با آب پر کنید
  7. خرابی فیلتر
  8. دیگ بخار ماشین لباسشویی را بیرون نکشید

مشکلات مختلفی در مورد ماشین لباسشویی وجود دارد. یکی از رایج ترین مسائلی که مشتریان به مراکز تعمیرات گزارش می دهند ، موارد ذکر شده در گلگیر است.

 
گزینه های ماشین لباسشویی


جدا از تفاوت ظاهر ، رنگ و مدل ماشین لباسشویی ، همه آنها گزینه های تقریباً مشترکی دارند. چندتایی این جاست:

 
1-شستشوی سریع:


اگر برای شستن و خشک کردن لباس های خود عجله دارید ، این برنامه برای شما مناسب است. زیرا چرخه شستشو را سرعت می بخشد.

 
 2- شستشو با دست:


این برنامه در واقع شستن لباس ها را با دست شبیه سازی می کند.

 
3-از بین بردن یا تازه کردن چین و چروک:


برخی از ماشین های لباسشویی توانایی ایجاد چین و چروک با ایجاد چرخش های اضافی را دارند.

 
4- حذف لکه:


این گزینه به شما امکان می دهد لکه ها را پاک کنید.

 
5-چرخش گسترده (چرخش بیشتر):


این برنامه برای شستن لباس های پشمی مناسب است. زیرا چرخش مضاعف در این برنامه باعث خروج آب از لباس می شود.

 
6-شستشوی اضافی:


انتخاب این گزینه در صورت استفاده از مقدار زیادی مواد شوینده آن را از بین می برد.

 

انواع موتور ماشین لباسشویی


در حال حاضر اکثر ماشین های لباسشویی مجهز به موتورهای اینورتر بدون تسمه هستند. مدلهای قدیمی از موتورهای کمربند استفاده می کنند. ماشین های لباسشویی با موتورهای کمربند بهتر از مدل های بدون تسمه هستند. زیرا انرژی کمتری مصرف می کنند و سر و صدای کمتری ایجاد می کنند. از نظر قیمت فروش ماشین های لباسشویی ، سرعت چرخش موتور مثبت است. 1200 تا 1400 دور در دقیقه رایج ترین سرعت برای موتور ماشین لباسشویی است. برخی از دستگاه ها از موتورهای 1600 دور در دقیقه استفاده می کنند. اما نیازی به پرداخت هزینه بیشتر فقط برای دور موتور ندارید.

 
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهرانپارس


مرکز تعمیرات سبز کار مفتخر به نمایندگی و تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در سراسر استان تهران می باشد. شما ساکنان منطقه تهرانپارس نیز تحت پوشش مرکز تعمیرات ما هستید. در این زمینه ، ما کلیه خدمات دوره ای ، تعمیر و سایر خدمات را به همشهریان عزیز ارائه می دهیم. در اولین تماس شما با مرکز تعمیر کار سبز ، ما بهترین کادر متخصص خود را به محل مورد نظر شما می فرستیم.

یکی از اساسی ترین نیازهای مشتریان دریافت خدمات فوری است. زیرا تعمیر سریع لباسشویی برای مشتریان بسیار مهم است. زیرا در صورت خرابی دستگاه ، مشتری با مشکل مواجه می شود. پس از تماس مشتری و دریافت آدرس ، کارکنان مرکز ما در اسرع وقت به محل می رسند. سپس دستگاه را عیب یابی و بررسی می کند. او بدون جابجایی ماشین لباسشویی آن را در همان محل تعمیر می کند. اگر دستگاه آسیب دیده باشد. آسیب جدی است و لازم است قطعه را تعویض کنید. پارچه و قسمت اصلی برای جایگزینی استفاده می شود. در پایان کار ، شش ماه ضمانت و فاکتور هزینه ها توسط تکنسین از "تعمیر ماشین لباسشویی در تهرانپارس" به مشتری ارائه می شود.

منبع: تعمیرکار سبز

  • ۰۰/۰۷/۱۷
  • سجاد مهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی