تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

  • ۰
  • ۰

در این مقاله از تعمیرکار سبز می خواهیم شما را با مرکز تعمیر و سرویس لباسشویی دوو در تهران آشنا کنیم. همه ما اهمیت لوازم خانگی مانند لباسشویی را می دانیم. در حال حاضر ، با گسترش و توسعه فناوری و تکامل به زندگی مدرن ، این دستگاه ها نقش مهمی در زندگی انسان ایفا می کنند. زیرا بسیاری از زنان در حال حاضر خارج از خانه مشغول به کار هستند. و به طور کلی ، هیچ کس مانند گذشته لباس ها را با دست نمی شست. ماشین های لباسشویی علاوه بر سهولت شستن لباس ، در وقت و زمان نیز صرفه جویی می کنند.

اکنون که اهمیت داشتن این دستگاه را در خانه می دانید. لازم به ذکر است که نگهداری و تعمیر این دستگاه نیز بسیار مهم است ، شرکت دوو مدتهاست خدمات پس از فروش و خدمات خشکشویی را ارائه می دهد. همچنین مفتخریم که بخشی از نمایندگی خدمات و تعمیرات این شرکت هستیم.

ما می خواهیم خدمات ارائه شده توسط این مرکز را به شما معرفی کنیم. و چگونه می توانید از خدمات این مرکز استفاده کنید. ما کلیه خدمات مربوط به لباسشویی دوو را به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. مرکز ما به عنوان مرکز تعمیر کار سبز شناخته می شود. تا پایان مقاله با ما باشید تا با جزئیات کار ما و نحوه ارائه خدمات خود بیشتر آشنا شوید.

 

در چه زمینه ای خدمات ارائه می دهیم؟


ما به عنوان مرکز خدمات خشکشویی و تعمیرات دوو در تهران ، خدمات گسترده ای را به شهروندان عزیز تهرانی ارائه می دهیم. اگر دستگاه شما نیاز به نگهداری دوره ای دارد. مرکز تعمیر گرین کار دارای متخصصان و تکنسین های مجرب در این زمینه می باشد. به محض دریافت تماس از طرف مشتری ، کادر مجرب و متخصصی را برای سرویس دستگاه مشتری در محل مورد نظر می فرستیم.

سرویس دوره ای یک سرویس بسیار مفید و کارآمد برای عیب یابی سریع ماشین لباسشویی است که مزایای زیادی دارد. از جمله: عیب یابی سریعتر که هزینه تعمیر را کاهش می دهد. مزیت دیگر افزایش عمر دستگاه و کیفیت عملکرد آن خواهد بود. اگر قسمتی از ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شد ، متخصصان مرکز ما با عیب یابی سریع تعمیر آن قسمت را شروع می کنند. ما تعمیر قطعات معیوب را در اولویت قرار می دهیم تا هزینه های مشتری را به حداقل برسانیم.

اما گاهی اوقات مشخص می شود که قطعه به شدت آسیب دیده است و تعمیر آن غیر ضروری است. و اگر برطرف شود ، برای مدت طولانی کار نمی کند. بنابراین ، در چنین مواردی ، قطعه معیوب باید با پارچه و قطعه اصلی جایگزین شود تا دستگاه به کار خود ادامه دهد. ما به شما شش ماه ضمانت اصالت قطعات را ارائه می دهیم. به طوری که ذهن شما از هر نظر کاملاً آسوده است. همه این خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود تا مشتری مشکلی نداشته باشد. حتی در بیشتر موارد ، لازم نیست دستگاه را به مرکز تعمیر منتقل کنید. زیرا ما ماشین لباسشویی شما را در خانه تعمیر می کنیم. تا بتوانید آن را مجدداً راه اندازی کنید و در اولین فرصت از آن استفاده کنید.

 

وقت آن است که با نماینده تعمیر و سرویس تماس بگیرید


این ممکن است برای شما یک سال باشد ، در صورت مشاهده هرگونه مشکل ، آیا باید با نماینده تعمیر و سرویس تماس بگیریم؟ نیازی نیست با مرکز ما تماس بگیرید ، حتماً منتظر مشکل در عملکرد دستگاه خود باشید. اگر می خواهید عمر ماشین لباسشویی خود را افزایش دهید. یا همیشه روی کیفیت روز اول کار کنید ، می توانید از خدمات دوره ای ما استفاده کنید. ما مزایای این را در سطور بالا ذکر کرده ایم. اما گاهی اوقات ماشین لباسشویی واقعا مشکلاتی دارد. متوجه خواهید شد که دستگاه به درستی کار نمی کند. در چنین مواردی حتماً باید در اسرع وقت با مرکز تعمیر سبز "مرکز تعمیر لباسشویی دوو در تهران" تماس بگیرید. و از کارشناسان ما مشاوره و مشاوره رایگان دریافت کنید.

بسته به مارک ماشین ، مقالات تعمیر سبز در مورد خطاها و مشکلات رایج ماشین لباسشویی را بخوانید. در این صورت ، می دانید کدام دسته از مشکلات دستگاه شما جزئی یا فنی است. اگر خواندن مقاله کمکی نکرد یا اگر نتوانستید دستگاه را عیب یابی کنید یا نتوانید آن را برطرف کنید ، حتماً با مرکز ما تماس بگیرید. ما در اسرع وقت برای رفع مشکل و راه اندازی مجدد دستگاه در خدمت شما هستیم.

 

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی


همچنین ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که مشکلات رایج برای ماشین لباسشویی چیست. برخی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی عبارتند از:

  1. ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  2. دستگاه روشن می شود و سپس متوقف می شود.
  3. ماشین لباسشویی کدهای خطا را نمایش می دهد.
  4. درب دستگاه به طور کامل و مناسب بسته نمی شود.
  5. دیگ داخلی ماشین لباسشویی نمی چرخد.
  6. نشتی آب لباسشویی
  7. ماشین لباسشویی عملیات خشک کردن را به درستی انجام نمی دهد.
  8. دستگاه پر از آب است و عملیات تخلیه کامل و صحیح نیست.
  9. صدای ماشین لباسشویی زیاد است.
  10. این دستگاه در هنگام کار ارتعاش شدیدی می کند و حرکت می کند.

ماشین لباسشویی می تواند مشکلات زیادی داشته باشد. اما این مسائل از جمله رایج ترین مواردی است که مشتریان به مرکز تعمیرات لباسشویی دوو در تهران گزارش می دهند.

 

هزینه ماشین لباسشویی دوو چقدر است؟


نمی توان هزینه یکبار مصرف را اعلام کرد زیرا به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله کمیت و شدت خرابی و نوع و تعداد قطعات تعویض شده. ابتدا باید ماشین لباسشویی توسط تکنسین تعمیر مورد ارزیابی قرار گیرد و پس از پی بردن به مشکل دستگاه ، هزینه آن به شما اعلام می شود. مرکز تعمیر گرین کار همیشه کمترین هزینه را به شما نسبت به سایر مراکز ارائه می دهد.

معمولا اولین فکری که به ذهن مشتری می رسد این است که هزینه تعمیر در حال حاضر چقدر است؟ اما اصلا نگران نباشید زیرا همه نرخ ها مطابق استانداردهای تعریف شده و همچنین اتحادیه تعیین می شوند. در پایان کار ، مشتری فاکتور دریافت مجدد دستگاه را در ازای تعمیر دریافت می کند. به این ترتیب مشتری قیمت ها را مشاهده می کند و از جزئیات تعمیر و تعویض مطلع می شود.

می توانید قبل از تماس با تعمیرکار با تلفن تماس بگیرید. وضعیت دستگاه خود را برای متخصصان مرکز ما شرح دهید. کارشناسان ما نیز هزینه احتمالی را به شما اطلاع می دهند. اما هزینه معینی نخواهد بود زیرا امکان پذیر است. با بررسی دقیق دستگاه ، آنها متوجه مسائل دیگری در دستگاه می شوند که در برآورد هزینه مثر هستند. اما با توجه به توضیحات اولیه شما ، یک شماره اعلام می شود. در صورت تمایل ، نیروی ما به محل مورد نظر ارسال می شود.

 

برخی مشکلات و راه حل های لباسشویی دوو


ما در بالا به تعدادی از مسائل رایج که ممکن است برای ماشین لباسشویی دوو بوجود آید اشاره کردیم. در اینجا دلایل برخی از این مشکلات و نحوه رفع آنها آورده شده است.

1- دلیل بوی بد لباس در ماشین لباسشویی دو:


ممکن است گاهی بعد از اتمام شستشو و تکمیل برنامه انتخابی ، بوی بد روی لباس ها مشاهده کنید. در چنین مواردی ، چندین مرحله وجود دارد که می توانید انجام دهید ، از جمله: اولین و ساده ترین راه برای حل این مشکل این است که پس از اتمام کار شستشو ، لباس ها را سریع و بدون وقفه از دستگاه خارج کنید. از مقیاس بندی دوره ای برای دستگاه خود استفاده کنید. برای رسوب زدایی از ماشین لباسشویی ، باید چندین ماده را با هم ترکیب کنید.

یک قاشق غذاخوری جوش شیرین ، دو قاشق غذاخوری پودر رسوب زدایی و نصف فنجان سرکه را مخلوط کنید ، سپس آن را داخل پودر بریزید. یک برنامه شستشو را برای اجرای یک چرخه کامل و ترازو انتخاب کنید. همیشه دستگاه خود را پس از شستشو با یک پارچه خشک کاملاً خشک کنید. درپوش دستگاه را بعد از شستشو باز کنید تا کاملاً خشک شود.

2. دلیل باز نکردن درب دستگاه:


اول از همه ، برای باز کردن درب دستگاه ، برنامه شستشو باید تکمیل شود. اگر برنامه شستشو به پایان رسید اما درب باز نشد ، دستگاه باید تعمیر یا تعویض شود تا مشکل میکرو سوئیچ برطرف شود.

3. مقدار زیادی کف داخل دستگاه وجود دارد:


اگر در حین شستشو متوجه وجود گازهای اضافی در ماشین لباسشویی شدید ، توجه داشته باشید که بیش از حد از مواد شوینده استفاده کرده اید. این مشکل در صورتی رخ می دهد که شوینده دارای کیفیت پایین و استاندارد نباشد. برای حل این مشکل از شوینده مناسب به میزان لازم استفاده کنید.

4. لباس ها را در دیگ نمیچرخد:


اگر مقدار لباس زیاد باشد ، لباس ها در قابلمه نمی چرخند. بنابراین برای جلوگیری از این مشکل ، اگر مقدار لباس های شسته شده زیاد است ، آنها را چندین بار بشویید.

5. وجود نشت آب از ماشین لباسشویی:


بررسی کنید که لوله های ورودی و لوله های تخلیه شل نشده باشند. بررسی کنید که لوله های تخلیه مسدود نشده باشند. از شوینده زیاد استفاده نکنید.

6. آب وارد ظرف پودر نمی شود:


ماشین های لباسشویی دوو دارای سه مخزن برای ظروف پودری است. با گذشت زمان ، رسوبات می توانند مخزن را مسدود کرده و از ورود آب جلوگیری کنند. محفظه را بردارید ، آن را بشویید و تمیز کنید تا مشکل ورود آب به مخزن برطرف شود.

در مقاله تعمیرات لباسشویی دوو در تهران سعی کرده ایم رایج ترین مشکلات لباسشویی و هزینه تعمیرات را برای شما بازگو کنیم و به شما اطمینان می دهیم که با انتخاب مرکز ما مشتری دائمی ما خواهید شد.

منبع: تعمیرکار سبز

  • ۰۰/۰۷/۱۸
  • سجاد مهران

نظرات (۱)

  • بهترین کلینیک کاشت مو در شمال تهران
  • سلام وبلاگ خوب و کاربردی دارید خدا قوت میگم بهتون ، باعث افتخار ماست تا از سایت ماهم دیدن فرمائید و از نظراتتون مارو بی نصیب نگذارین 

    پاسخ:
    سلام تشکر
    حتما با کمال میل

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی