تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

  • ۰
  • ۰

مرکز تعمیرماشین ظرفشویی در اندیشه با  سال ها  فعالیت ارزشمند در سرتاسر نقاط تهران خصوصا اندیشه همواره در صدد تلاش و ارائه ی دادن خدمات باکیفیت و ارزان به مشتریان عزیز است. مشتریان گرامی در تمامی نقاط تهران خصوصا اندیشه می توانید از تمامی  خدمات این مرکز ازجمله عیب یابی، تعمیر، سرویس دوره ای و مشاوره ی رایگان بهره ببرید. مرکز تعمیر کار سبز با بهره گیری از نیروها و تکنسین های مجرب، متخصص و متعهد بهترین خدمات را به شما ارائه می کنند. کاستن ازهزینه های مشتریان عزیز و مشاهده ی  لبخند رضایت آنها از اولویت های مرکز تخصصی ما به شمار می‌آید.

درحال حاضر با پیشرفت های علم و تکنولوژی، بشر قادراست به کارهای خود راحتی و سرعت بیشتری ببخشد. از این دستاورد های پرکاربرد بشربه اختراع و تولید ماشین های ظرفشویی می توان اشاره کرد. امروزه ماشین های ظرفشویی با برندهای مختلف و با ویژگی های منحصر به فرد ساخته و به بازار عرضه می گردد. این وسیله جای خود را در بین عموم مردم و خانواده ها یافته و به عضوجدانشدنی از زندگی آنها تبدیل شده است. چرا که با وجود ماشین های ظرفشویی مردم وقت، انرژی وحتی آب کمتری مصرف می کنند. این مسئله باعث استقبال آن ها از ماشین های ظرفشویی شده است.

 

نکات نگهداری و توصیه های مفید

شما با رعایت یک سری از روش های نگهداری و عمل به نکات مهم قادرخواهید بود که عمر دستگاه خود را افزایش دهید.با رعایت این دستورالعمل ها و نکات گفته شده توسط تعمیرکاران تعمیرماشین ظرفشویی در اندیشه دستگاه شما به تعمیرات نیاز پیدا نمی‌کند.

1-در مرحله ی اول از نگهداری دستگاه و در کل هر نوع وسیله ی برقی دیگر ابتدا یک ترانس محافظ تهیه کنید. با وجود ترانس محافظ خیال شما از هر گونه نوسانات برق و آسیب احتمالی به دستگاه راحت خواهد بود.

2-باید بدانید که ماشین عملیات ضد عفونی کردن ظروف را ندارند.

3-ماشین ظرفشویی و لباسشویی را حدالامکان باهم روشن نکنید.

4-به چیدمان درست ظروف در دستگاه دقت کنید. برای حصول اطمینان از چیدمان درست به دفترچه ی راهنمای معرفی محصول مراجعه کنید .

5-باید از پودر و مایع های استاندارد و با کیفیت برای شست و شو ی ظروف استفاده کنید.

6-ظروف پلاستیکی را در سبد پایینی ظرفشویی قرار ندهید. چون المنت (هیتر)  به خاطر گرمایی که ایجاد می‌کند ممکن است باعث ذوب شدن و تغییر شکل این ظروف شود.

7-تمیز کردن هراز چند گاهی لاستیک های درب ظرفشویی به افزایش عمر آن کمک زیادی می کند.

8-از قرار دادن همزمان ظروف نقره واستیل در دستگاه جلوگیری کنید ،چرا که این کار باعث خوردگی آنها می شود.

9-فیلتر داخل ماشین ظرفشویی را پس از هر بار استفاده با یک برس و آب گرم شست وشو دهید.

10-پیش از چیدن ظروف داخل دستگاه ابتدا با یک دستمال مرطوب بقایای میوه و غذا را از روی ظروف پاک کنید.

11-حداقل بعد از ده دفعه استفاده از دستگاه داخل آن را تمیز کنید.

 

رایج ترین سوالات در مورد مشکلات ماشین های ظرفشویی

 

1-چرا بعد از شست و شو، ظروف کامل خشک نمی شود؟

خرابی فن تهویه ی هوا، خراب شدن المنت، خرابی هیتر، خرابی ترموستات از عوامل ایجاد این مشکل هستند.

 

 

2-چرا دستگاه ظرفشویی آب را گرم نمی کند؟

خراب شدن برد، خراب شدن المنت، خرابی ترموستات وسوختن ترموفیوز از دلایل گرم نشدن آب ظرفشویی می تواند باشد.

 

3-چرا ماشین ظرفشویی دائم در حال آبگیری کردن است؟

خراب شدن برد، خراب شدن تایمر و خراب شدن هیدروستات ممکن است باعث به وجود آمدن این مشکل شود.

 

4-چرا دستگاه روشن نمی شود؟

قبل ازهرچیز سیم های رابط ، پریز و دوشاخه را بررسی کنید. اگر مشکلی در این قسمت ها مشاهده نکردید از یک تکنسین تعمیرماشین ظرفشویی در اندیشه که مهارت کافی دارد بخواهید که برد دستگاه را بررسی کند.

 

5-چرا وقتی دستگاه را به برق می زنیم فیوز می پرد؟

احتمال دارد دستگاه دچار اتصال در بدنه شده باشد. احتمال دارد مشکل مربوط به قطعات اصلی یا قطعات الکتریکی و یا حتی مدار الکتریکی باشد. باید هر قطعه به صورت جداگانه و به تنهایی بررسی و چک شود.

 

6-چرا قرص یا پودر در داخل محفظه باقی می ماند؟

چند عامل در ایجاد این مشکل موثر است از جمله :اگر ظروف به صورت نادرست چیده شود، در سیستم بازکننده درب جاپودری مشکلی به وجود آمده است، تاریخ انقضاء قرص یا پودر ماشین ظرفشویی گذشته باشد، پروانه ی آبپاش به ظروف گیرکرده باشد، سوراخ های پروانه ی آبپاش بر اثر چربی و رسوبات آب مسدود شده باشند.

 

7-چرا ظروف کاملا تمیز نمی شود؟

امکان دارد فاضلاب گرفته شده باشد، پمپ تخلیه خراب شده باشد، یا اینکه پودریا مایع ظرفشویی نامرغوب باشد، اگر درجه ی حرارت تنظیمی ماشین ظرفشویی مناسب نباشد.یا اگر ارتفاع شلنگ تخلیه از سطح استاندارد کمتر باشد. اگر فیلتر کثیف شده باشد یا اگر اشکالی در جاپودری وجود داشته باشد. همه ی این عوامل در تمیز نشدن کامل ظروف می تواند موثر باشد.

 

8-چرا هنگام کار دستگاه ،صداهای غیر عادی به گوش می رسد؟

اگر جای دستگاه تراز نباشدویا پروانه ی آبپاش به ظروف گیر کندیا موتور و بلبرینگ خراب شده باشد. این موارد از عوامل ایجاد سرو صدا در ماشین ظرفشویی است.

 

9-چرا کف در داخل ظرفشویی باقی می ماند؟

اگر دمای آب درست تنظیم نشده باشد یا اینکه پودر و مایع نامرغوب باشد این مشکل به وجود می آید.

 

10-چرا ظرفشویی آبگیری نمی کند؟

احتمالا شیر برقی خراب شده است یا اینکه درب ماشین ظرفشویی کامل بسته نشده است.تا خوردن شلنگ آب، خراب شدن شیر برقی و اشکال در هیدروستات از عوامل ایجاد این مشکل هستند.

 

  • ۰۰/۰۶/۱۰
  • سجاد مهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی