تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

۲۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نصب ، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی

وجود ماشین لباسشویی در خانه های امروزی باعث شده تا تمام لباس ها در کوتاه ترین زمان شسته شوند.اگر این ابزار ضروری و حساس دچار مشکل شود به طور حتم بخشی از زندگی مختل خواهد شد.این روزها برندهای مختلفی همچون سامسونگ، ال جی، ایندزیت و بوش اقدام به تولید ماشین لباسشویی کرده اند.اما نباید این نکته را از خاطر برد که بهترین برندها هم می تواند در معرض خرابی قرار بگیرد.چنانچه لباسشویی تان دچار ایراد شده و عملکرد خوبی ندارد بجای دست روی دست گذاشتن بهتر است سریعاً  با متخصصین تعمیرات ماشین لباسشویی برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تعمیرلباسشویی توسط متخصصین تعمیرکار سبز

همانطور که پیش تر نیز گفتیم لباسشویی یکی از کاربردی ترین ابزار در هر خانه ای به شمار می رود و باید به خوبی از آن مراقبت شود. علیرغم تمام رسیدگی ها باز هم ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این حالت باید آن را به دست متخصصی که مهارت و دانش کافی نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی دارد سپرد. چیزی که حائز اهمیت است تجربه و توانایی فرد در تعمیر سریع دستگاه و بازگرداندن آن به روزهای نخست است؛ که به خوبی بتواند عملیات شستشو را بدون هیچ مشکلی انجام دهد.

این مسأله درمورد لباسشویی های خارجی بیشترین مصداق را داشته و یک متخصص مجرب می تواند میزان خسارت وارد شده به لباسشویی را کاهش دهد.متخصصین “تعمیرات ماشین لباسشویی” تعمیرکار سبز کارنامه درخشانی در زمینه تعمیر این دستگاه حساس دارند. زمانی که از متخصصین تعمیرکار سبز کمک می گیرید می توانید با اطمینان از نتیجه کار را به آن ها بسپارید. چرا که از توانایی لازم در زمینه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی برخوردار بوده و می توانند در کمترین زمان مشکل را رفع نمایند. متخصصین این مجموعه آشنایی کامل با برندهای مختلف را داشته و درصورت بروز مشکل باتوجه به برند دستگاه اقدامات لازم را انجام می دهند. از سوی دیگر سپردن کار به یک متخصص مجرب و باتجربه باعث می شود از بروز خسارات بعدی نیز پیشگیری به عمل آید.

مشکلاتی که ممکن است درخصوص لباسشویی رخ دهد

گاهی می بینید که لباسشویی پس از روشن شدن خوب نمی چرخد، یا اصلاً عمل نمی کند، قدرت خشک کردن لباس ها را ندارد، آب از آن نشت می کند، درب دستگاه باز می ماند و مواردی از این قبیل؛ این ها باعث می شود تا افراد کلافه شده و کلی لباس کثیف و شسته نشده روی دستتان باقی بماند.برخی از مشکلات را شخص به سادگی می تواند حل کند اما برخی دیگر نیاز به مشورت با یک فرد متخصص و آشنا در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی دارد. تعمیرکاران لباسشویی تعمیرکار سبز می توانند تمامی مشکلات به وجود آمده را در زمان کوتاهی رفع نمایند. به همین خاطر توصیه می کنیم اگر در هنگام استفاده از لباسشویی عملکرد صحیحی نداشت و یا به طور کامل متوقف شد کافی است با تعمیرکار سبز تماس بگیرید.

تعمیر قطعات معیوب لباسشویی توسط تعمیرکار سبز

متخصصین تعمیرکار سبز پیش از تعویض قطعات معیوب لباسشویی به فکر مشتریان بوده و برای کاهش هزینه سعی می کنند قطعه موردنظر را تعمیر کنند. این کار به صرفه جویی در هزینه کمک خواهد کرد؛ اما اگر قطعه معیوب قابلیت تعمیر را نداشته باشد آن را با نمونه اورجینال و اصلی تعویض می کنند. شاید افراد خود نتوانند قطعه اصلی را پیدا کنند و مجبور شوند هزینه بالایی را برای خرید قطعه تقلبی بپردازند؛ این درحالی است که متخصصین تعمیر لباسشویی تعمیرکار سبز می توانند قطعات اصلی را از مراکز معتبر تهیه نموده و بر روی لباسشویی نصب کنند

 

قطعات لباسشویی که احتمال خرابی آن ها وجود دارد

 برد الکترونیکی

پمپ تخلیه آب

قفل و سوئیچ قفل

سوئیچ فشار

تسمه ها

لاستیک موجود دور درب

لباسشویی

شناور و یا سوئیچ آن

محفظه پودر و….

  • سجاد مهران
  • ۰
  • ۰

اگر بین انتخاب چند برند لباسشویی مردد هستید. و به دنبال محصولی میگردید که بالاترین کیفیت را داشته باشد. توصیه ما سامسونگ است. لباسشویی سامسونگ از فناوری روز دنیا برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب شما در زمان خرید باشد. اما این کیفیت بالا به این معنی نیست که دچار خرابی نشده و همیشه مثل روز اول کارایی خواهد داشت. ممکن است پس از مدتی استفاده آن نیز نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشد. در این حالت می توانید از تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تعمیرکار سبز کمک گرفته و در کمترین زمان از خدمات ایده آلی بهره مند شوید.

 

خدماتی که توسط تعمیرکار لباسشویی سامسونگ ارائه می شود:

نصب دستگاه در منزل

انجام سرویس به صورت سالیانه که در پیشگیری از مشکلات احتمالی می تواند موثر باشد

انجام هرگونه تعمیر درمورد لباسشویی که به صورت ناگهانی خاموش شده و هیچ عملکردی ندارد.

زمانی که دستگاه خود را به تکنسین های باتجربه در تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تعمیرکار سبز بسپارید. دیگر هیچ نگرانی ای درخصوص کارایی آن نخواهید داشت. خدماتی که توسط متخصصین تعمیرکار سبز ارائه می شود. خیال شما را از سرویس دستگاه آسوده کرده و می تواند مانع از بروز مشکلات دیگر در روزهای آتی شود. از سوی دیگر متخصصین تعمیرکار سبز پس از انجام کار دستگاه را تا مدت مشخصی ضمانت کرده و درصورت بروز هرگونه مشکلی مشتریان می توانند بدون پرداخت هزینه ای از خدمات ویژه بهره مند شوند. 

 

حل مشکلات لباسشویی سامسونگ

عوامل مختلفی می تواند منجر به خرابی آن شود همچون نوسان جریان برق، عدم توجه به تنظیمات دستگاه، عدم سرویس به موقع و توجه نکردن به اصول نگهداری و یا وارد کردن ضربه به دستگاه. گاهی دستگاه پس از زدن دکمه استارت کار نکرده و نمی تواند عملیات شستشو را به درستی انجام دهد. عدم تخلیه آب و مواد شوینده، مشکل در ورود آب به درون دیگ ، نشت آب، کار نکردن کلیدها و…. از دیگر مشکلاتی است که می تواند درخصوص سامسونگ رخ دهد.

تمام مشکلاتی که در سامسونگ به وجود می آید را به سادگی می توان رفع کرد. سرویس سالیانه آن در بالا رفتن طول عمر دستگاه بسیار موثر خواهد بود. البته این کار باید توسط یک تکنسین مجرب که آشنایی کامل با برند دستگاه و قطعات مختلف آن دارد صورت بگیرد. اگر به این مساله توجه کافی نداشته باشید ممکن است مشکل ایجاد شده موقتاً از سر راه برداشته شود. اما پس از مدتی دوباره ایجاد شده و می تواند خسارات بیشتری را به دستگاه وارد کند.

 

اولویت با تعمیر قطعات سامسونگ

کاهش هزینه ها یکی از مهمترین اصولی است که متخصصین تعمیرکار سبز نسبت به آن اهتمام دارند. درصورت بروز خرابی یکی از قطعات دستگاه اولویت با تعمیر قطعه معیوب است. چنانچه این کار غیرقابل انجام باشد. تعمیرکارسبز با دریافت مبلغ اندکی به عنوان بیعانه اقدام به خرید قطعه جایگزین اصلی و اورجینال خواهد کرد. تعمیر قطعاتی که نمی توان نمونه آن را در بازار یافت بیش از همه اهمیت دارد.

در ادامه برخی از قطعاتی که توسط تعمیرکار سبز تعمیر می شوند نام می بریم:

تایمر

 برد الکترونیکی دستگاه

پمپ تخلیه آب 

کلید درب دستگاه و قفل

تسمه های استفاده شده در دستگاه

شناور و سوئیچ آن

لرزش گیرهای نواری و…….

 

عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ

تمام ماشین های لباسشویی پس از چند سال استفاده دچار مشکلاتی می شوند. که توجه به موقع به آن ها می تواند موجب عملکرد بهینه و طولانی مدت دستگاه شود. اگر لباسشویی سامسونگ در خانه دارید که نیاز به تعمیر یا سرویس دارد هیچ نیازی نیست. حتماً آن را به نمایندگی بسپارید. کافی است با تعمیرکار سبز تماس بگیرید تا متخصصی آشنا به دستگاهتان در سریعترین زمان درمحل حاضر شود.

مشکلات عمده ای که درخصوص سامسونگ می تواند رخ دهد عبارتنداز:

 

1-ایجاد لکه بر روی لباس:

تمام لباسشویی ها برای شستن لباس های کثیف طراحی شده اند. و هرگز از آن ها درخصوص لباس های تمیز استفاده نمی شود. اگر پس از اتمام کار شستشو با لکه بر روی لباس های خود مواجه شدید. احتمالاً دلیل آن وجود جرم و رسوب در درام آن است. حل این مشکل بسیار ساده بوده و می توان از جرم گیرهایی که مختص سامسونگ هستند استفاده کرد. چنانچه باز هم مشکل پابرجا بود باید از یک متخصص کمک گرفت تا درام را باز کرده و مشکل را حل کند.
در برخی مواقع نیز گرم نشدن آب دلیل بروز این مشکل است که می تواند لکه ها را باقی بگذارد. برای رفع این مشکل باید هیتر، برد دستگاه، سیم های متصل به لباسشویی و سنسور دما کنترل شوند.

 

2- حل نشدن پودر و مایع شوینده

یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید. مشکل در آبکشی و ماندن اثر پودر و مایع روی لباس ها است. نقص در شیر برقی، مشکل در برد الکترونیکی دستگاه، مسدودیت سوراخ های محفظه پودر از مهمترین دلایل این مشکل به شمار می روند. برای رفع این مورد متخصص لباسشویی سامسونگ تمام قطعات ذکر شده را مورد بررسی قرار می دهد.

 

3- عدم کار کردن لباسشویی سامسونگ

زدن دکمه پاور به معنای آغاز عملیات شستشو می باشد. اما اگر دستگاه تان روشن نشد باید مواردی همچون پریز برق، برد الکترونیکی ، میکروسوئیچ درب و موتور لباسشویی را مورد بررسی قرار داد. هر کدام از قطعات عنوان شده درصورت خرابی مانع از روشن شدن دستگاه خواهند شد.

 

4-عدم تخلیه آب داخل لباسشویی

وجود نقص و خرابی در پمپ تخلیه آب مانع از خالی شدن آب درون لباسشویی پس از شستشو خواهد شد. مشکل در برد الکترونیکی نیز می تواند عامل این امر باشد. گاهی نیز یک جسم خارجی درون شلنگ تخلیه، فیلتر پمپ و یا پوسته آن گیر کرده و اجازه خروج آب از آن را نمی دهند. هر یک از بخش های ذکر شده باید توسط فردی ماهر کنترل شده و رفع اشکال گردد.

 

5-عدم عملکرد صحیح آبکشی

چنانچه پس از باز کردن شیر آب متوجه عدم چرخش آب درون دیگ شدید. باید بخش هایی همچون موتور، سه نظام و شفت، برد الکترونیکی، تایمر، تسمه ها و دیگر بخش های مربوطه مورد بررسی قرار بگیرند. در برخی موارد وجود لباس های زیاد درون لباسشویی سامسونگ مانع از عملکرد صحیح آن خواهد شد. به همین خاطر توصیه می کنیم پیش از روشن کردن لباسشویی به ظرفیت آن توجه داشته باشید. اگر باز هم مشکل رفع نشد از یک تعمیرکار آشنا به لباسشویی خود بخواهید که مشکل را یافته و آن را رفع کند.

  • سجاد مهران
  • ۰
  • ۰

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

یکی از پرطرفدارترین برندهای لباسشویی در ایران برند ال جی است که دارای ظرفیت های مختلفی می باشد. در طراحی ال جی از فناوری روز دنیا استفاده شده که کارایی آن را ارتقا بخشیده است. علیرغم تمام برنامه هایی که برای شستشوی بهتر و افزایش طول عمر دستگاه درنظر گرفته شده ممکن است دستگاه ال جی نیز دچار مشکل شود. در این حالت ممکن است علائمی روی صفحه نمایشگر ماشین ایجاد شود که توجه به آن ها می تواند در عیب یابی سریع کمک کننده باشد. چنانچه خود به این آشنایی داشته باشید احتمال رفع اشکال نیز توسط خودتان بالا خواهد بود. اما گاهی مشکلاتی که به وجود می آید ک حتماً باید توسط یک متخصص مجرب و کاربلد تعمیرات لباسشویی ال جی رفع شود.

امروز در تعمیرکار سبز سعی کرده ایم برخی از مشکلاتی که برای لباسشویی ال جی می تواند به وجود بیاید را بررسی کرده و روش های رفع آن را عنوان کنیم.
یافتن مشکل می تواند کاری سخت باشد چرا که قطعات دستگاه به یکدیگر متصل بوده و آشنایی به نحوه کار هر قطعه می تواند در حل مشکل تأثیرگذار باشد. از سوی دیگر داشتن اطلاعات و تجربه کافی درمورد نحوه عملکرد ماشین و قطعاتی که در آن وجود دارد. از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و موجب می شود رفع عیب سریعتر انجام شود. نکته ای که باید درحال حاضر به آن توجه داشت بالا بودن هزینه خرید یک ماشین لباسشویی جدید است. به همین دلیل درصورت بروز مشکل نباید خودسرانه نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

 

1-بالا بودن صدای ماشین لباسشویی ال جی

صدایی که از ماشین  ال جی شنیده می شود. در زمان شستشو می تواند مختلف باشد. ممکن است یک شیء خارجی همچون سکه و یا سوزن ته گرد درون پمپ و یا درام دستگاه گیر کرده باشد. که منبع صداهای تولید شده است. گاهی نیز ریختن حجم بالایی از لباس می تواند باعث ایجاد سر و صدای زیادی شود. در برخی موارد نیز ممکن است پیچ پایه های لباسشویی سفت نشده باشد و هنگام کار ماشین با سر و صدا مواجه شوید.

راه حل:

ابتدا برق دستگاه را قطع کرده و پمپ و درام را چک کنید. اگر پس از روشن کردن مجدداً دسگاه شما سر و صدا داشت. بهتر است این مسأله را با یک تعمیرکار ماهر درمیان بگذارید. اگر مشکل از حجم زیاد لباس باشد باید آن ها را خارج کرده و اندازه مناسبی را درون آن باقی بگذارید.

 

2-چگونگی قطع صدای لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مجهز به آلارم هایی است. که می تواند برای برخی از افراد آزاردهنده نیز باشد. برای حل این مشکل می توانید دکمه های Crease Care و Time Delay را فشرده و آژیر دستگاه خود را قطع نمائید. چنانچه بخواهید مجدد صدای آرام بازگردد کافی است مجدد دکمه های عنوان شده را فشار دهید.

 

3-نشت آب از لباسشویی ال جی

گاهی ممکن است دستگاهتان دچار نشتی آب شود. و یا در ورود و خروج آب بسیار کند عمل کند. در این حالت ممکن است شلنگ ورودی آب دچار مشکل شده و یا چیزی موجب مسدودیت آن شده باشد. البته علل مختلفی همچون پائین بودن فشار آب، باز نبودن کامل شیر، مسدود شدن پمپ تخلیه و یا خم شدن شلنگ آب می تواند این مشکل را ایجاد کرده باشد.

راه حل:

برای رفع این مشکل ابتدا باید شلنگ های ورودی و خروجی را بررسی کرد. سپس نوبت به لوله تخلیه می شود که مسدود نشده باشد. اگر مشکل از لوله تخلیه بود بهتر است از تعمیرکار مجرب تعمیرات لباسشویی ال جی کمک بگیرید. گاهی اوقات استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده نیز می تواند باعث این مشکل باشد. بنابراین توجه داشته باشید که اندازه مناسبی از مواد شوینده را درون محفظه لباسشویی ال جی خود بریزید.

 

4-خاموش شدن یکدفعه لباسشویی ال جی

هیچکس علاقه ای ندارد لباسشویی در حین کار ناخودآگاه خاموش شود. و لباس ها نشسته درون آن باقی بمانند. درصورت برخورد با این مشکل باید درنظر داشت. شاید دوشاخه برق مشکل دارد و یا خازن پارازیت گیر دستگاه دچار سوختگی شده است. گاهی نیز ممکن است برد الکترونیکی ماشین دچار نقص شده باشد.

راه حل:

تمامی اتصالات ورودی برق باید بررسی شوند. درصورتی که مشکل از خازن پارازیت گیر است باید سریع آن را تعویض کرد. درخصوص برد الکترونیکی دستگاه نباید خودسرانه عمل کرد چرا که از حساسیت بالایی برخوردار بوده و تنها یک تعمیرکار مجرب می تواند بخش های مختلف آن را بررسی و تعمیر کند.

 

5-عدم عملکرد خشک کن لباسشویی ال جی

خشک شدن لباس ها پس از شستشو بسیار اهمیت داشته و ممکن است خشک کن دستگاه به علت های مختلفی عمل نکند. برخی از این علل عبارتند از: نقص در پریز برق، سوختن تایمر دستگاه در اثر نوسانات برق، قطعی در مسیر انتقال جریان الکتریکی، خرابی دکمه خشک کن، ریختن بیش از حد لباس درون دستگاه، از کار افتادن فیوز حرارتی یا خازن دستگاه.

راه حل:

بررسی پریز و اطمینان از درست بودن برق ساختمان ریختن اندازه مناسبی از لباس درون دستگاه و انجام تنظیمات دقیق فیوز حرارتی و خازن از قطعات موثر در عملکرد ماشین لباسشویی ال جی به شمار می روند. چنانچه هریک از آن ها خراب شده باشد باید تعمیر و تعویض آن را به تکنسین معتبر سپرد.

 

  • سجاد مهران
  • ۰
  • ۰

تمام افراد به دنبال خرید محصول باکیفیتی هستند که بیشترین کارایی را داشته باشد. لباسشویی اسنوا به عنوان یک برند خارجی توانسته با عملکرد مناسب خود مورد توجهات بسیاری قرار بگیرد. لباسشویی علیرغم ابعاد بزرگی که دارد به عنوان یک وسیله حساس در منزل شناخته شده و نیازمند مراقبت اصولی می باشد. ضربه زدن به دستگاه و استفاده بیش از حد می تواند به آن آسیب رسانده و یا برای همیشه از کار بیفتد.

نادیده گرفتن مشکلات جزئی می تواند خسارات بیشتری به دنبال داشته باشد. بنابراین باید نسبت به این دستگاه کاربردی حساسیت بیشتری داشت. پس از خرید لباسشویی اسنوا حال باید تعمیرکاری را انتخاب کرد که آشنایی کامل با تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا را داشته باشد و بتواند مدل های مختلف این دستگاه را تعمیر و سرویس کند. تعمیرکار سبز می تواند خدمات باکیفیتی را در زمینه نصب و سرویس و تعمیر لباسشویی ارائه دهد.

سرویس سالیانه دستگاه  می تواند ایرادات احتمالی را رفع کرده و طول عمر دستگاه را افزایش دهد.اگر عملکرد ایده آلی ندارد و در شستشوی لباس ها دچار مشکل شده اید. می تواند از خدمات تعمیر اسنوا توسط تعمیرکار سبز بهره مند شوید. متخصصین اسنوا تعمیرکار سبز تعمیر موفق بیش از یکصد مدل لباسشویی اسنوا را در کارنامه خود داشته و از دانش فنی بالایی برخوردار هستند. صلاحیت تمام تکنسین های اسنوا توسط مسئولین تعمیرکار سبز تأئید شده و شما می توانید درصورت بروز مشکل بدون هیچ نگرانی دستگاه خود را به آن ها بسپارید. متخصصین اسنوا پس از اتمام کار لباسشویی را ضمانت کرده و چنانچه مشکلی پیش بیاید. به صورت رایگان برای حل مشکل اقدام خواهند کرد.

 

مشکلات لباسشویی اسنوا که توسط تعمیرکار سبز رفع می شود

لباسشویی اسنوا هم همچون بسیاری از وسایل الکترونیکی و مکانیکی دیگر ممکن است با مشکل مواجه شود. تکنسین های اسنوا تعمیرکار سبز قادر هستند تمام مشکلاتی که برای لباسشویی به وجود آمده را در کوتاهترین زمان برطرف کنند.

در ادامه برخی از مشکلات شایع را ذکر خواهیم کرد که اطلاع از آن ها می تواند در تسریع عیب یابی دستگاه موثر باشد:

 

1-عدم چرخش درام و روشن نشدن لباسشویی

هنگامی که لباس ها را درون دستگاه قرار می دهید تا شسته شوند. درصورت وجود مشکل دستگاه روشن نشده و درام یا همان دیگ نمی چرخد. در این هنگام باید ابتدا از وجود برق اطمینان حاصل کنید و سپس درب ماشین را چک کنید. باز ماندن درب لباسشویی می تواند عاملی برای روشن نشدن آن باشد. اگر مشکل باز هم رفع نشد با استفاده از یک اهم متر سوئیچ درب را کنترل کنید که حتماً جریان برق را به مدار الکترونیکی دستگاه برساند. اگر چنین نباشد باید سوئیچ تعویض گردد. چک کردن برد الکترونیکی دستگاه نیز الزامی می باشد چرا که گاهی مشکل از این قسمت بوده و فرمان آغاز شستشو را نمی تواند به موتور ارسال کند.

 

2-نشت آب از دستگاه

چنانچه پمپ تخلیه، فیلتر پمپ، شیر برقی مشکلی داشته باشند. و یا یکی از شلنگ های ورودی و خروجی آب دچار پارگی و مسدودیت شده باشند. احتمال نشت آب از دستگاه وجود دارد. در این حالت ابتدا باید جریان برق را قطع کرده و سپس محل دقیق نشت آب را پیدا کرد. اگر شیر برقی خراب شده باشد باید آن را تعویض نمود و درصورتی که فیلتر پمپ تخلیه با اجسام خراجی همچون زیپ و سکه و یا املاح آب گرفتگی داشته باشد. باید آن را تمیز کرده و مجددا در محل خود قرار داد. بررسی هریک از قسمت های عنوان شده تنها باید توسط تعمیرکار ماهر لباسشویی اسنوا صورت بگیرد چرا که احتمال برق گرفتگی بسیار بوده و می تواند خطرناک باشد.

 

3-لرزش بیش از حد در هنگام شستشو

یکی از مشکلات دستگاه ایجاد صدای بلند و لرزش شدید در حین انجام کار است. درصورت بروز این مشکل باید پمپ تخلیه، کمک فنرهای دستگاه و همچنین موتور لباسشویی مورد بررسی قرار بگیرند. مشکل داشتن هرکدام از این بخش ها می تواند در عملکرد لباسشویی خلل ایجاد کرده و خسارت بیشتری وارد کند

 

4-باقی ماندن آب درون لباسشویی

مسدود بودن فیلتر پمپ تخلیه یکی از مهمترین مواردی است که مانع از تخلیه آب می شود. هنگام مواجهه با این مشکل ابتدا باید پمپ تخلیه توسط تکنسین”تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا” بررسی شود و درصورت وجود مشکل رفع گردد. چنانچه برد الکترونیکی دستگاه مشکل داشته باشد فرمان تخلیه را ارسال نخواهد کرد؛ به همین خاطر باید برد دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و درصورت وجود نقص برطرف گردد.

 

5-از کار افتادن کلیدهای لباسشویی

برد الکترونیکی یکی از قسمت های مهم در لباسشویی به شمار می رود. که فرمان های مختلفی را به دستگاه می دهد. هرگونه نقصی در این قطعه می تواند عملکرد لباسشویی را مختل سازد.چنانچه هنگام شستشو متوجه از کار افتادن کلیدهای دستگاه شدید. ابتدا باید از وجود برق اطمینان کسب کرده و سپس برد دستگاه کنترل شود. زمانی که برد دستگاه مشکل داشته باشد نمی تواند فرمان کار را به دکمه های لباسشویی برساند.

 

6-توقف ناگهانی لباسشویی حین انجام کار

نقص در عملکرد موتور می تواند سیکل شستشو را نیمه کاره بگذارد. گاهی نیز مشکل از صفحه نمایش دیجیتالی و برد دستگاه است. و باید توسط تعمیرکار آشنا به تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا کنترل و رفع عیب شود. بررسی موتور کار پیچیده ای بوده و احتمال برق گرفتگی وجود دارد که باید توسط تکنسین این کار انجام شود.

  • سجاد مهران
  • ۰
  • ۰

نصب، تعمیر و سرویس لباسشویی نف

این روزها برندهای متنوعی در لوازم خانگی دیده می شود. که شاید نام بسیاری از آن ها را برای اولین بار بشنویم. لباسشویی نف یکی از لوازم باکیفیت و کاربردی به شمار می رود. که انجام بسیاری از کارها را سرعت بخشیده است. تنظیمات اشتباه و یا استفاده بیش از حد می تواند. کارایی آن را تحلیل برده و موجب بروز مشکلات متعددی برای آن شود. اگر این مدل را برای خانه خود خریداری کرده اید باید برای نصب و سرویس لباسشویی خود ,و تعمیرات ماشین لباسشویی نف به دنبال متخصص مجربی باشید.

 

انتخاب تعمیرکار مناسب

انتخاب تعمیرکاری که به تمام بخش های نف آشنایی کاملی داشته باشد. می تواند در رفع سریع مشکل موثر بوده و کارایی آن را ارتقا ببخشد. تکنسین “تعمیرات ماشین لباسشویی نف” در تعمیرکار سبز دوره های تخصصی نصب و تعمیر و سرویس این دسته از لباسشویی ها را گذرانده و صلاحیت آن ها توسط مسئولین تعمیرکار سبز به تائید رسیده است. متخصصین نف تعمیرکار سبز پس از ثبت درخواست از سوی مشتریان در کمترین زمان به محل موردنظر رفته و عیب یابی اصولی دستگاه را آغاز می کنند. توجه به استانداردهای مشخص شده از سوی کمپانی نف باعث می شود. سلامت دستگاه پس از تعمیر و یا سرویس حفظ شده و مشکلی در کارکرد آن ایجاد نشود.

تکنسین نف تعمیرکار سبز پس از اتمام کار خدمات خود را گارانتی کرده و به شما این اطمینان را می دهند که درصورت بروز هرگونه مشکلی خدمات رایگانی را ارائه دهند. متخصصین ت تعمیرکار سبز اولویت را در تعمیر قطعات معیوب قرار داده اند. تا هزینه ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. پس از عیب یابی دقیق توسط تعمیرکاران چنانچه نیاز به تعویض قطعه ای باشد. با مشتریان درمیان گذاشته شده و درصورت رضایت آن ها قطعه موردنظر خریداری می شود. تکنسین نف در تعمیرکار سبز تمام مراحل خرید و نصب قطعه اصلی بر روی دستگاه را رعایت کرده و دستگاه را صحیح و سالم تحویل شما می دهد.

 

مشکلات لباسشویی نف

این دستگاه نیز همچون بسیاری از دستگاه های الکترونیکی و مکانیکی دیگر نیازمند مراقبت بوده و گاهی با مشکل مواجه می شود. زمانی که نقصی در عملکرد دستگاه مشاهده کردید بدون هیچگونه نگرانی سریعاً مشکل را با متخصصین نف در تعمیرکار سبز درمیان بگذارید.

 

شایع ترین مشکلات لباسشویی نف

در ادامه برخی از شایع ترین مشکلاتی که ممکن است درخصوص لباسشویی تان به وجود بیاید را عنوان خواهیم کرد که دانستن آن ها در یافتن سریع مشکل موثر می باشد.

 

1-لرزش  دستگاه حین انجام کار

یکی از مهمترین عوامل لرزش دستگاه در زمان سیکل شستشو تنظیم نبودن پایه های دستگاه است. ابتدا محل قرارگیری لباسشویی را چک کنید. که درسطح همواری باشد و پایه های آن به درستی تنظیم شده باشند. چنانچه بازهم مشکل دستگاه رفع نشد از تعمیرکار متخصص نف در تعمیرکار سبز بخواهید تا موتور دستگاه را بررسی کرده و مشکل آن را رفع کند.

 

2-روشن نشدن لباسشویی نف

دلایل مختلفی می تواند مانع از روشن شدن نف شود که نخستین این موارد قطعی برق است. اطمینان حاصل کنید که برق وصل بوده و در مسیر هیچ مشکلی وجود ندارد. خرابی برد الکترونیکی از دیگر دلایل به شمار می رود. چرا که امکان ارسال فرمان شروع به کار را نداشته و عملکرد دستگاه دچار مشکل می شود. اگر مشکل از موتور و یا برد دستگاه باشد باید از متخصص نف کمک گرفت تا مشکل به وجود آمده را در کوتاه ترین زمان رفع کند.

 

3-صدای ناهنجار لباسشویی

اگر هنگام استفاده ازدستگاه متوجه صدای ناهنجاری شدید ساده از آن نگذرید. شاید کمک ها دچار نقص شده باشد. و یا چیزی درون پمپ تخلیه و یا محفظه گیر کرده است. چنانچه چیزی موجب مسدودیت نشده باشد باید دستگاه توسط تعمیرکار متخصص باز شده و مشکل آن رفع شود. از آنجایی که احتمال برق گرفتگی وجود دارد باید از فردی متخصص کمک گرفت و خودسرانه دستگاه را باز نکرده و یا به افراد ناوارد نسپرد.

 

4-باز نشدن درب لباسشویی

علل مختلفی برای باز نشدن درب لباسشویی وجود دارد. که مهمترین آن خرابی قفل درب دستگاه و یا زبانه و دستگیره آن است. نقص در میکروسوئیچ مهمترین عاملی است که موجب می شود درب باز نشود. متخصص نف می تواند با عیب یابی دقیق مشکل را رفع کرده و قطعه ای جدید را جایگزین نمونه قبلی کند.

 

  • سجاد مهران
  • ۰
  • ۰

تعمیر و سرویس لباسشویی بوش

علیرغم اینکه تولیدکنندگان لباسشویی بوش از فناوری مدرنی در ساخت محصولات خود استفاده کرده و عملکرد آن ها را بهبود بخشیده اند اما گاهی این محصولات نیز نیازمند سرویس و تعمیر می باشند. رسیدگی به موقع به دستگاه می تواند. طول عمر دستگاه را ارتقا بخشیده و مشکلات احتمالی آن را نیز رفع کند.تکنسین های مجرب ما در تعمیرکار سبز درخصوص صفر تا صد کارهای رسیدگی و تعمیردستگاه آشنایی و دانش کامل را داشته و می توانید با اطمینان از آن ها مشاوره بگیرید. متخصصین تعمیرکار سبز تاکنون بیش از صددستگاه را در ظرفیت های مختلف تعمیر کرده اند. و تجربه و آشنایی کافی با هر برند را دارا هستند. خدماتی که توسط متخصصین تعمیرکار سبز ارائه می شود. ویژه بوده و مشتریان می توانند ضمانت چند ماهه تعمیر لباسشویی خود را دریافت کنند.

نخستین وظیفه تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تعمیرکار سبز این می باشد.که  توجه به اصول و استانداردهای تعیین شده کمپانی بوش در نصب و سرویس محصولات است. چرا که توجه به این مورد می تواند. از بروز مشکلات پیشگیری کرده و سلامت دستگاه را نیز حفظ کند.

برخی از مهمترین موارد در سرویس لباسشویی عبارتند از: یافتن عیب های احتمالی، رفع گرفتگی های دستگاه، تعمیر و تعویض قطعاتی که ممکن است منجر به خرابی آن شوند.

 

تعمیرکار سبز 

از آنجایی که هزینه خرید لباسشویی بوش بالا بوده و قطعات اصلی دستگاه را به راحتی نمی توان در بازار پیدا کرد. و در تولید دستگاه از برنامه ها و بخش های پیچیده ای استفاده شده تعمیر و سرویس آن نیازمند دقت بالایی است. اگر دستگاه دچار آسیبی هرچند جزئی شود ممکن است. تعمیر آن هزینه های بسیاری را متحمل شود. به ویژه اگر از افرادی که هیچ تخصص و آشنایی ای نسبت به این مدل از لباسشویی ندارند برای تعمیر کمک گرفت. در این زمان حضور فردی که نسبت به برند بوش آشنایی کامل را دارد. می تواند نسبت به تعمیر اصولی دستگاه اطمینان بخش باشد.

به جرأت می توان گفت متخصصین “تعمیرات ماشین لباسشویی بوش” تعمیرکار سبز بهترین انتخاب خواهند بود. چرا که دوره های تخصصی را گذرانده و نسبت به دانش روز اطلاعات کاملی دارند. و روزانه مدل های متنوعی از لباسشویی های این برند را نصب و یا تعمیر می کنند. متخصصین تعمیر لباسشویی پس از اتمام کار دستگاه را ضمانت می کنند. و درصورت بروز مشکلات احتمالی و یا عدم رفع مشکل اصلی مشتریان بدون پرداخت هزینه می توانند از خدمات بهره مند شوند.

 

خطاهای لباسشویی بوش

کدهای مختلفی در حافظه الکترونیکی لباسشویی بوش وارد شده است. که در زمان انجام سیکل شستشو می توانند بیشترین کمک را به کارایی بهینه دستگاه کنند. مشاهده هر کد خطا در صفحه نمایش دیجیتالی دستگاه موجب می شود. تا از بروز خسارات و مشکل های جدی تر پیشگیری شود. به همین خاطر توصیه می کنیم دقت کافی درخصوص هرکدام از این خطاها داشته باشید و ساده از کنار ان ها نگذرید. برخی از مهمترین خطاها عبارتنداز:

 

اخطار اف 34:

این اخطار زمانی اعلام می شود که درب ماشین باز بوده و باید بسته شود.

اخطار اف 17:

نشان دادن این اخطار در صفحه نمایش به معنی عدم ورود آب به درون دستگاه است. برای رفع این مشکل باید از یک تعمیرکار ماهر و آشنا به برند بوش کمک گرفت. تا بخش های مربوطه همچون شیر برقی و شلنگ های ورودی آب و سایر قسمت ها را مورد بررسی و رفع مشکل قرار دهد.

 

اخطار اف 23:

نشت آب از لباسشویی بوش

 

اخطار اف 42:

عدم عملکرد صحیح موتور که نیازمند بررسی دقیق بوده و درصورت نیاز باید تعمیر شود.

 

مشکلات ماشین لباسشویی بوش

بسیاری از مشکلات به وجود آمده در خصوص لباسشویی بوش به مانند دیگر لباسشویی ها می باشد. و می توان با یک تعمیرکار ماهر در رفع آن ها مشورت کرد. این مسأله به این معنا نیست. که هر شخصی صلاحیت تعمیر آن را داشته و تنها باید به سراغ افرادی رفت که با برند دستگاه آشنایی کامل را دارند. در ادامه برخی از مشکلات رایج لباسشویی بوش را عنوان کرده و راه حل رفع آن ها را بیان می کنیم.

 

1ـ آبگیری لباسشویی در حالت خاموش

بسیاری از افراد هنگام مراجعه به تعمیرکار از جمع شدن آب درون دیگ دستگاه در حالت خاموش شکایت می کنند. درخصوص این مورد ممکن است شیر برقی دستگاه دچار نقص شده باشد. و باید هرچه سریعتر تعویض شود. به طور معمول آن دسته از لباسشویی ها که دارای دو شیر برقی دارند. این خرابی درمورد شیر آب گرم اتفاق می افتد.

 

2ـ عدم تخلیه آب درون لباسشویی بوش

درخصوص این مشکل می توان موارد متعددی را عامل دانست. که عبارتند از: مسدود بودن فیلتر ، گرفتگی فیلتر هیدروستات، خرابی پمپ تخلیه. خرابی برد الکترونیکی که امکان ارسال فرمان تخلیه را ندارد و باید سریع تعمیر و یا تعویض شود.

 

3ـ ایجاد سر و صدای زیاد توسط لباسشویی بوش

اگر هنگام انجام سیکل شستشو لباسشویی بوش شما سر و صدای زیادی را تولید کرد. ابتدا باید کمک های دستگاه را بررسی کرد. چنانچه مشکل از آن ها نبود باید پایه های دستگاه را با دقت تنظیم کرد. و چنانچه دچار خرابی شده باشند باید آن ها را تعویض نمود. عامل دیگری نیز می تواند موجب بروز این مشکل شود که آن هم خرابی بلبرینگ های دستگاه است.

  • سجاد مهران
  • ۰
  • ۰

نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود

در بین معتبری که در بازار لوازم خانگی وجود دارد لباسشویی کنوود به دلیل بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا توانسته جایگاه خوبی را در منازل به خود اختصاص دهد. استفاده طولانی مدت از آن نیازمند نگهداری اصولی بوده و چنانچه مورد اصابت ضربه قرار بگیرد. و یا تنظیمات آن به درستی انجام نشود دچار خرابی خواهد شد. عدم رسیدگی به موقع به دستگاه و رفع مشکل می تواند خسارات بیشتری را در پی داشته باشد. عدم رسیدگی میتواند هزینه های زیادی به شما تحمیل کند. اگر لباسشویی کنوود را برای استفاده انتخاب کرده اید به شما تبریک می گوئیم؛ چرا که محصولات این برند بسیار باکیفیت می باشند.

 

تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از انتخاب دستگاه باید به سراغ متخصصی بروید. که آشنایی کامل با تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود داشته باشد. در این صورت برای سرویس و تعمیر دستگاه با مشکل مواجه نمی شوید. تکنسین های تعمیرکار سبز آماده خدمت رسانی بوده و در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات را ارائه می دهند.

 

رفع ایراد لباسشویی کنوود

یکی از مشکلات افراد پس از جابجایی نصب لباسشویی است. متخصصین ما می توانند این مشکل را حل کرده و ماشین شما را براساس استانداردهای تعیین شده از سوی کنوود نصب کنند. سرویس سالیانه دستگاه به وسیله متخصصین تعمیرکار سبز می تواند مشکلات جزئی و احتمالی را رفع نماید. تکنسین های  تعمیرکار سبز تعمیر موفق بیش از یکصد لباسشویی را در کارنامه خود دارند. که باعث می شود به عنوان بهترین تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود شناخته شوند. صلاحیت متخصصین تعمیر لباسشویی تعمیرکار سبز مورد تأئید بوده و شما با اطمینان می توانید دستگاه خود را به آن ها بسپارید.

 

رفع مشکلات لباسشویی کنوود

این دستگاه نیز در طول مدت استفاده می تواند دچار مشکل و خرابی شود. متخصصین کنوود تعمیرکار سبز می توانند. تمام مشکلات را رفع کرده و در این خصوص هیچ تفاوتی در مدل و ظرفیت لباسشویی وجود ندارد.

 

مشکلات شایع لباسشویی کنوود

• عدم چرخش درام
• نشت آب از دستگاه
• داشتن لرزش بیش از حد
• عدم تخلیه آب
• از کار افتادن کلیدهای ماشین
• توقف ناگهانی در زمان شستشو و….

 

تعمیر قطعات لباسشویی کنوود

تکنسین های “تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود” تعمیر قطعات معیوب را در اولویت برنامه کاری خود دارند. این کار می تواند هزینه مشتریان را بسیار کاهش دهد. گاهی پیش می آید که قطعه موردنظر قابلیت تعمیر را نداشته و نمی توان نمونه اصلی آن را در بازار پیدا کرد. در این حالت تعمیرکار سبز با دریافت مبلغی به عنوان بیعانه قطعه اورجینال را تهیه کرده و بر روی دستگاه نصب می کند. عیب یابی دقیق و نصب اصولی دستگاه مهمترین وظیفه تعمیرکار بوده و چنانچه از قطعات غیر اصل استفاده شود. ممکن است آسیب بزرگتری به دستگاه وارد شود. تعمیرکار سبز لباسشویی کنوود بیشترین قطعات دستگاه را که دچار مشکل شده باشند تعمیر می کند.

 

تعویض قطعات ماشین لباسشویی کنوود

 تسمه ها

نوار لاستیکی دور درب دستگاه

دمپر

پمپ تخلیه آب

شناور و سوئیچ شناور

قفل درب ماشین و سوئیچ آن

تایمر الکترونیکی دستگاه

صفحه نمایش دیجیتالی و….

 

حل مشکلات لباسشویی کنوود

همانطور که پیش تر نیز اشاره داشتیم تعمیرکاران ما به دلیل داشتن مهارت و تجربه بالا و آشنایی کامل با برند کنوود قادر هستند تمام مشکلات به وجود آمده را رفع کنند.

 

بررسی تمامی مشکلات لباسشویی

در ادامه برخی از مشکلات رایج را عنوان می کنیم که اطلاع از آن ها خالی از لطف نبوده و کمک می کند در منزل سریعتر عیب یابی دستگاه انجام شود.

 

1-روشن نشدن لباسشویی کنوود

یکی از مشکلاتی که در تمام لباسشویی ها ممکن است رخ دهد روشن نشدن دستگاه و یا خاموش شدن ناگهانی آن است. در این حالت باید ابتدا پریز برق را بررسی کرد و از وجود جریان برق اطمینان داشت. اگر مشکل از برق نباشد باید میکروسوئیچ را کنترل کرد. نقص در برد الکترونیکی دستگاه نیز می تواند علت بروز این مشکل باشد.

 

2-داشتن لرزش و صدای بیش از حد

اگر با این مشکل مواجه شدید ابتدا باید کمک های دستگاه را بررسی کرده و درصورت نیاز آن ها را تعویض نمود. گاهی نیز ممکن است پایه های ماشین به خوبی تنظیم نشده باشند و یا بلبرینگ ها نیاز به تعمیر داشته باشند.

 

3-تجمع بیش از اندازه آب

خرابی شیر برقی می تواند در حالت خاموش بودن دستگاه نیز آب را به درون دستگاه هدایت کند. تعویض شیر برقی می تواند این مشکل را به سادگی رفع کند.

 

4-عدم چرخش موتور لباسشویی

اگر هنگام استفاده از لباسشویی کنوود خود متوجه شدید موتور آن کار نمی کند ابتدا باید تسمه ها را بررسی کنید. اگر مشکل از تسمه نباشد موتور دستگاه باید توسط تعمیرکاری مجرب کنترل و تعمیر شود. گاهی نیز خرابی برد الکترونیکی موجب بروز این مشکل می شود که می توان آن را تعمیر کرد.

 

5-عدم تخلیه آب لباسشویی

در صورت بروز این مشکل باید فیلترهای دستگاه بررسی شده و چنانچه دچار گرفتگی باشد آن را تمیز کرد. مخزن شلنگ هیدروستات نیز می تواند موجب این مشکل باشد که باید آن را تمیز کرد. گاهی نیز پمپ تخلیه آب دچار مشکل شده و باید آن را بررسی و تعمیر کرد. اگر مشکل از برد ماشین باشد باید توسط متخصصی کاربلد رفع اشکال شود.

 

6-باز ماندن درب لباسشویی

یکی از مشکلاتی که مانع از عملکرد دستگاه می شود باز ماندن درب آن است. در این حالت قفل و دستگیره آن باید بررسی شده و درصورت لزوم تعویض شود. اگر مشکل از میکروسوئیچ باشد باید سریعاً تعویض گردد؛ اما گاهی مشکل از برد دستگاه است که باید بررسی شده و تعمیر گردد.

 

7-نشت آب از لباسشویی کنوود

سه مورد می تواند موجب بروز این مشکل شود که یکی مربوط به شلنگ های خرطومی تعبیه شده در زیر دستگاه است و دیگری به شلنگ های ورودی و خروجی آب مرتبط است. هر دو بخش باید بررسی شده و درصورت وجود گرفتگی و پارگی تعویض گردند. گاهی نیز مشکل از کاسه نمد و بلبرینگ های دستگاه است که باید کنترل شده و درصورت نیاز تعویض شوند.

 

8-عملکرد یکسره لباسشویی

هرگونه نقص در مخزن شلنگ هیدروستات و برد الکترونیکی می تواند عملکرد یکسره لباسشویی کنوود را به دنبال داشته باشد. این قسمت ها باید کنترل شده و درصورت وجود مشکل تعمیر شوند.

  • سجاد مهران
  • ۰
  • ۰

مرکز تعمیرماشین ظرفشویی در اندیشه با  سال ها  فعالیت ارزشمند در سرتاسر نقاط تهران خصوصا اندیشه همواره در صدد تلاش و ارائه ی دادن خدمات باکیفیت و ارزان به مشتریان عزیز است. مشتریان گرامی در تمامی نقاط تهران خصوصا اندیشه می توانید از تمامی  خدمات این مرکز ازجمله عیب یابی، تعمیر، سرویس دوره ای و مشاوره ی رایگان بهره ببرید. مرکز تعمیر کار سبز با بهره گیری از نیروها و تکنسین های مجرب، متخصص و متعهد بهترین خدمات را به شما ارائه می کنند. کاستن ازهزینه های مشتریان عزیز و مشاهده ی  لبخند رضایت آنها از اولویت های مرکز تخصصی ما به شمار می‌آید.

درحال حاضر با پیشرفت های علم و تکنولوژی، بشر قادراست به کارهای خود راحتی و سرعت بیشتری ببخشد. از این دستاورد های پرکاربرد بشربه اختراع و تولید ماشین های ظرفشویی می توان اشاره کرد. امروزه ماشین های ظرفشویی با برندهای مختلف و با ویژگی های منحصر به فرد ساخته و به بازار عرضه می گردد. این وسیله جای خود را در بین عموم مردم و خانواده ها یافته و به عضوجدانشدنی از زندگی آنها تبدیل شده است. چرا که با وجود ماشین های ظرفشویی مردم وقت، انرژی وحتی آب کمتری مصرف می کنند. این مسئله باعث استقبال آن ها از ماشین های ظرفشویی شده است.

 

نکات نگهداری و توصیه های مفید

شما با رعایت یک سری از روش های نگهداری و عمل به نکات مهم قادرخواهید بود که عمر دستگاه خود را افزایش دهید.با رعایت این دستورالعمل ها و نکات گفته شده توسط تعمیرکاران تعمیرماشین ظرفشویی در اندیشه دستگاه شما به تعمیرات نیاز پیدا نمی‌کند.

1-در مرحله ی اول از نگهداری دستگاه و در کل هر نوع وسیله ی برقی دیگر ابتدا یک ترانس محافظ تهیه کنید. با وجود ترانس محافظ خیال شما از هر گونه نوسانات برق و آسیب احتمالی به دستگاه راحت خواهد بود.

2-باید بدانید که ماشین عملیات ضد عفونی کردن ظروف را ندارند.

3-ماشین ظرفشویی و لباسشویی را حدالامکان باهم روشن نکنید.

4-به چیدمان درست ظروف در دستگاه دقت کنید. برای حصول اطمینان از چیدمان درست به دفترچه ی راهنمای معرفی محصول مراجعه کنید .

5-باید از پودر و مایع های استاندارد و با کیفیت برای شست و شو ی ظروف استفاده کنید.

6-ظروف پلاستیکی را در سبد پایینی ظرفشویی قرار ندهید. چون المنت (هیتر)  به خاطر گرمایی که ایجاد می‌کند ممکن است باعث ذوب شدن و تغییر شکل این ظروف شود.

7-تمیز کردن هراز چند گاهی لاستیک های درب ظرفشویی به افزایش عمر آن کمک زیادی می کند.

8-از قرار دادن همزمان ظروف نقره واستیل در دستگاه جلوگیری کنید ،چرا که این کار باعث خوردگی آنها می شود.

9-فیلتر داخل ماشین ظرفشویی را پس از هر بار استفاده با یک برس و آب گرم شست وشو دهید.

10-پیش از چیدن ظروف داخل دستگاه ابتدا با یک دستمال مرطوب بقایای میوه و غذا را از روی ظروف پاک کنید.

11-حداقل بعد از ده دفعه استفاده از دستگاه داخل آن را تمیز کنید.

 

رایج ترین سوالات در مورد مشکلات ماشین های ظرفشویی

 

1-چرا بعد از شست و شو، ظروف کامل خشک نمی شود؟

خرابی فن تهویه ی هوا، خراب شدن المنت، خرابی هیتر، خرابی ترموستات از عوامل ایجاد این مشکل هستند.

 

 

2-چرا دستگاه ظرفشویی آب را گرم نمی کند؟

خراب شدن برد، خراب شدن المنت، خرابی ترموستات وسوختن ترموفیوز از دلایل گرم نشدن آب ظرفشویی می تواند باشد.

 

3-چرا ماشین ظرفشویی دائم در حال آبگیری کردن است؟

خراب شدن برد، خراب شدن تایمر و خراب شدن هیدروستات ممکن است باعث به وجود آمدن این مشکل شود.

 

4-چرا دستگاه روشن نمی شود؟

قبل ازهرچیز سیم های رابط ، پریز و دوشاخه را بررسی کنید. اگر مشکلی در این قسمت ها مشاهده نکردید از یک تکنسین تعمیرماشین ظرفشویی در اندیشه که مهارت کافی دارد بخواهید که برد دستگاه را بررسی کند.

 

5-چرا وقتی دستگاه را به برق می زنیم فیوز می پرد؟

احتمال دارد دستگاه دچار اتصال در بدنه شده باشد. احتمال دارد مشکل مربوط به قطعات اصلی یا قطعات الکتریکی و یا حتی مدار الکتریکی باشد. باید هر قطعه به صورت جداگانه و به تنهایی بررسی و چک شود.

 

6-چرا قرص یا پودر در داخل محفظه باقی می ماند؟

چند عامل در ایجاد این مشکل موثر است از جمله :اگر ظروف به صورت نادرست چیده شود، در سیستم بازکننده درب جاپودری مشکلی به وجود آمده است، تاریخ انقضاء قرص یا پودر ماشین ظرفشویی گذشته باشد، پروانه ی آبپاش به ظروف گیرکرده باشد، سوراخ های پروانه ی آبپاش بر اثر چربی و رسوبات آب مسدود شده باشند.

 

7-چرا ظروف کاملا تمیز نمی شود؟

امکان دارد فاضلاب گرفته شده باشد، پمپ تخلیه خراب شده باشد، یا اینکه پودریا مایع ظرفشویی نامرغوب باشد، اگر درجه ی حرارت تنظیمی ماشین ظرفشویی مناسب نباشد.یا اگر ارتفاع شلنگ تخلیه از سطح استاندارد کمتر باشد. اگر فیلتر کثیف شده باشد یا اگر اشکالی در جاپودری وجود داشته باشد. همه ی این عوامل در تمیز نشدن کامل ظروف می تواند موثر باشد.

 

8-چرا هنگام کار دستگاه ،صداهای غیر عادی به گوش می رسد؟

اگر جای دستگاه تراز نباشدویا پروانه ی آبپاش به ظروف گیر کندیا موتور و بلبرینگ خراب شده باشد. این موارد از عوامل ایجاد سرو صدا در ماشین ظرفشویی است.

 

9-چرا کف در داخل ظرفشویی باقی می ماند؟

اگر دمای آب درست تنظیم نشده باشد یا اینکه پودر و مایع نامرغوب باشد این مشکل به وجود می آید.

 

10-چرا ظرفشویی آبگیری نمی کند؟

احتمالا شیر برقی خراب شده است یا اینکه درب ماشین ظرفشویی کامل بسته نشده است.تا خوردن شلنگ آب، خراب شدن شیر برقی و اشکال در هیدروستات از عوامل ایجاد این مشکل هستند.

 

  • سجاد مهران
  • ۰
  • ۰

در این مقاله از تعمیرکار سبز قصد داریم ابتدا تاریخچه ای از ماشین های ظرفشویی را به اختصار به شما معرفی کنیم. در ادامه نکاتی درمورد ماشین های ظرفشویی به شما ارائه می کنیم. درمورد تعمیر ماشین ظرفشویی درفردیس هم مطالبی را خدمت شما ارائه خواهیم کرد. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

از اختراع اولین ماشین ظرفشویی زمان خیلی زیادی نگذشته است. شاید جالب باشد که بدانید یک خانم آمریکایی این دستگاه پرکاربرد را اختراع کرده است. این اختراع مفید زحمت شستن ظروف را به حداقل رسانده و در تایم افراد هم صرفه جویی زیادی می کند. این خانم وقتی متوجه شد که ظروف چینی اش در هنگام شست و شو توسط خدمتکاران دچار لب پریدگی می شود تصمیم به اختراع این وسیله گرفت. پیش از این افراد، خصوصاً خانم ها مجبور بودند تایم زیادی را برای شستن ظروف صرف کنند در حالی که با اختراع این وسیله کمک زیادی به کاربران شد. مخصوصا بعد از دورهمی و میهمانی های پر جمعیت شستن ظروف کار طاقت فرسایی بود. در حالی که امروزه به راحتی با چیدن ظروف در داخل ماشین ظرفشویی این کار به آسانی انجام می شود.

این دستگاه پرکاربرد هم مانند سایر لوازم خانگی نیاز به استفاده صحیح و مراقبت دارد. ماشین های ظرفشویی دارای قطعات زیاد و ساختاری پیچیده هستند. به همین خاطر افراد عموما قادر به رفع مشکلات پیش آمده در دستگاه نیستند. مشکلات زیادی ممکن است برای یک ماشین ظرفشویی به وجود آید که آن را نیازمند بررسی وتعمیر می کند. مرکز تعمیرکارسبز در فردیس یکی از مراکز معتبر در ارائه ی خدمات مربوط به ماشینهای ظرفشویی ولباسشویی است.

 

رایج ترین مشکلات ماشین های ظرفشویی

مشکلات بسیار متعددی ممکن است برای یک دستگاه ماشین ظرفشویی به وجود آید. ما در تعمیر ماشین ظرفشویی درفردیس به برخی از رایج ترین آنها را ذکر می کنیم.از جمله :

1-مشکل در هیدروستات ظرفشویی

2-مشکل در هیتر ماشین ظرفشویی

3-باقی ماندن آب در ماشین ظرفشویی

4-مشاهده ی ارور و خطاهای مختلف روی پنل دستگاه

5-باقی ماندن کف در ماشین ظرفشویی

6-وجود نشتی آب از دستگاه

7-جمع شدن آب داخل ماشین ظرفشویی

8-نیاز دستگاه به تعمیر یا تعویق یک قطعه

9-وجود نقص در تایمرهای الکتریکی

10-وجود مشکل در میکروسوئیچ و سنسورها

11-وجود مشکل در تخلیه ی آب دستگاه

وجود هر کدام از این مشکلات در ماشین ظرفشویی می تواند مانع عملکرد صحیح دستگاه گردد. بهترین راه حل در زمان پی بردن به هرکدام از این مشکلات اقدام سریع برای رفع آن است. چرا که سهل انگاری دراین زمینه مشکل را جدی تر و احتمال آسیب به دستگاه را چند برابر می کند.اگر علاقمندید که علت این مشکلات پیش آمده در ماشین های ظرفشویی را بشناسید می توانید مقالات پیشین تعمیرکار سبز را که دراین زمینه نوشته شده است مطالعه کنید.

 

روش نصب ماشین های ظرفشویی

اگر به تازگی به منزلی دیگر نقل مکان کردید یا ماشین  ظرفشویی جدید خریدید و نمی دانید چطور باید آن را نصب کنید، نگران نباشید. دستگاه شما هر مدل و برندی که داشته باشد به راحتی توسط نیروهای مرکز "تعمیر ماشین ظرفشویی درفردیس" به بهترین نحو نصب می شود. برخی از افراد به نصب درست و اولیه ی دستگاه توجه زیادی ندارند. به همین جهت بعد از خرید ماشین ظرفشویی خود اقدام به نصب آن می کنند. چون تخصص و مهارت لازم برای این کار را ندارند باعث وارد کردن خسارت هایی به دستگاه می شوند.

بهترین کار این است که در هنگام خرید لوازم برقی حتما نصب و راه اندازی اولیه را به نماینده ی آن برند بسپارید. چون چه بسا همین اشتباه کوچک باعث کارکرد نادرست ودرنتیجه خسارت به ماشین ظرفشویی شود. شما خیلی راحت می توانید به سایت تعمیر کار سبز مراجعه کنید و به شماره های مرکز ما دسترسی داشته باشید. بعد از تماس با مرکز به هر نوع خدماتی که نیاز دارید دسترسی پیدا خواهید کرد.

نکات قبل از نصب

قبل از رسیدن نصاب یا تعمیر کار به محل مورد نظر شما برای نصب دستگاه چند اقدام را انجام دهید. ابتدا محلی که قصد دارید دستگاه درآنجا نصب شود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب حتما آن قسمت را از گرد و غبار یا هر آلودگی دیگری تمیز کنید. سطح صاف و بدون شیبی را برای نصب دستگاه در نظر بگیرید. برای حفاظت بهتر از دستگاه محل نصب آن را نزدیک به یخچال انتخاب نکنید. از یک ترانس محافظ برای جلوگیری از نوسانات برق وصدمه به دستگاه استفاده کنید.

مزایای مرکز تعمیر کار سبز در فردیس

مرکز ما در فردیس و حتی در سایر مناطق تهران مزیت هایی دارد. در اینجا به برخی ازاین مزیت ها اشاره می کنیم. مرکز ما دارای بهترین متخصصین در زمینه ی ارائه هر گونه خدمات در مورد ماشین های ظرفشویی ولباسشویی است. گاه برخی از مراکز، تعمیر کاری غیر حرفه ای را به محل مورد نظر مشتری می فرستند. این فرد ممکن است به دستگاه آسیب بیشتری وارد کند و باعث افزایش هزینه برای مشتری گردد. ولی با انتخاب مرکز تعمیر کار سبزدرفردیس خیالتان در مورد این گونه مسائل راحت است.

نیروهای مجرب ما در مرحله ی اول بعد از تماس شما سوالاتی رادرمورد مشکلات پیش آمده از شما می پرسند. بعد شما را درتعمیر و رفع مشکل احتمالی راهنمایی می کنند. اگر مشکل جزئی باشد و نیازبه تخصص خاصی نداشته باشد با دریافت همین مشاوره ی رایگان می توانید مشکل را به آسانی رفع کنید.اما اگر مشکل جدی بود و نیاز به عیب یابی تخصصی داشت با دریافت آدرس از شما در محل مورد نظرتان با هماهنگی قبلی حاضر خواهند شد.بعد از بررسی دستگاه دراسرع وقت اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه خواهند کرد.

کدام برندها توسط تعمیر کار سبز در فردیس تعمیر می شود؟

اصلا نگران این مسئله نباشید. چرا که نیروهای ما به حدی در کار خود مهارت و تجربه دارند که از پس تعمیر هر برند و مدلی از لباسشویی و ظرفشویی بر می‌آیند. شما می توانید با خیال راحت تعمیر انواع مدل ها و برند های ایرانی وخارجی دستگاهتان را به مرکز تعمیر کار سبز در فردیس بسپارید. برندهایی مانند:ال جی، سامسونگ، موریس، مجیک ، بکو، پاکشوما، دوو، الگانس، مدیا و.... از برندهایی هستند که مرکز ما تخصص تعمیر و ارائه خدمات درمورد آنها را داراست.

تعمیر کاران مرکز ما با مهارت کافی و بدون هزینه تراشی اقدامات لازم را برای رفع مشکل دستگاه شما انجام می دهند.فقط در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد این کار را انجام می دهند. در کل الویت ما برای کاهش هزینه های مشتری تعمیر قطعه است نه تعویض آن. اگر هم نیاز به تعویض قطعه ای باشد از قطعات فابریک و اورجینال برای تعویض استفاده می کنند. برای راحتی خیال مشتری از نصب قطعه ی فابریک و اصلی، یک برگه ی گارانتی  شش ماهه به ایشان تحویل داده می شود. روی این برگه مهر مرکز و امضای تکنسین وجود دارد.

  • سجاد مهران
  • ۰
  • ۰

امروز در این مقاله از تعمیرکار سبز به تعمیر ماشین ظرفشویی در نسیم شهر و نکاتی در مورد ماشین های ظرفشویی می پردازیم.

اگر ماشین ظرفشویی شما با هر برندی که باشد و به هر دلیلی دچار مشکل شده باشد به تعمیر کار نیاز خواهید داشت. مرکز تعمیر کار سبز در نسیم شهر با اختصاص بخش مهمی از نیروهای مجرب خود به این امر کاملا آماده ی خدمت رسانی به شما مردم عزیز نسیم شهر می باشد. متخصصان مرکز تعمیر کار سبز در نسیم شهر با دارا بودن مهارت کافی توانایی حل تمام مشکلات و ارورهای انواع ماشین های ظرفشویی و لباسشویی را دارند. اینکه دستگاه شما جدید باشد یا قدیمی تفاوتی نمی کند.

از مزایای مهم مرکز تعمیر کار سبز در نسیم شهر می توان به ارسال تعمیر کار به محل و ارائه خدمات زیر نظر مشتری اشاره کرد. متخصصان مرکز ما نکات کاربردی و مهم در مورد ماشین های ظرفشویی و نحوه ی استفاده ی درست آن را به رایگان در اختیار شما می گذارند. در این مرکز همواره تلاشمان بر کاهش هزینه های نهایی برای مشتریان عزیز است. از محاسن دیگر مرکز ما سعی برای تعمیرقطعات خراب می باشد. چرا که تعویض قطعه هزینه ی زیادی را به مشتری تحمیل خواهد کرد. مگر اینکه واقعا آن قطعه قابل تعمیر و استفاده مجدد نباشد. در این صورت هم از بهترین قطعات استاندارد واورجینال برای تعویض استفاده می شود. برای آسودگی خیال مشتریان عزیز برگه ی گارانتی شش ماهه با مهر و امضای تکنسین تعمیرات مرکز به آن ها ارائه می‌شود.

نکات مهم در نگهداری و استفاده از ماشین ظرفشویی

توصیه متخصصین تعمیر ماشین ظرفشویی در نسیم شهر به شما برای اینکه از ماشین ظرفشویی خود به درستی استفاده کنید وبه طول عمر دستگاه خود اضافه کنید، لازم است نکاتی را بدانید. از جمله :

1-ماشین ظرفشویی خود را مرتبا چک کنید.

2-به اندازه ی مورد نیاز از پودر و مواد شوینده استفاده کنید، نه خیلی کم و نه خیلی زیاد.

3-قسمت لولا وواشر دور درب را مرتب تمیز کنید.

4-توری ماشین ظرفشویی را زود به زود چک کنید و آن را تمیز کنید.

5-از نمک های اصلی و اورجینال استفاده کنید.

6-ماشین ظرفشویی را دور از یخچال قرار دهید.

7-برای شست و شوی ظروف از برنامه ی مناسب استفاده کنید.

8-بعد از حدود 60بار استفاده از ماشین ظرفشویی ، ازمایع جرم گیربرای جرم گیری دستگاه استفاده کنید.

اگر خوب به این نکات کوچک اهمیت دهید و به آنها عمل کنید به نفع شماست. چون هم دستگاه شما با کیفیت بهتر و بالاتر کار می کند وهم نیاز کمتری به تعمیر پیدا خواهد کرد. اگر با تمام تلاش شما برای نگهداری و استفاده درست از ماشین ظرفشویی بازهم دستگاه دچار مشکل شد. از مرکز تعمیر کار سبز در نسیم شهر راهنمایی و کمک بگیرید. متخصصان مرکز تعمیر کار سبز به عنوان یک تعمیرگاه مجاز و معتبر قادر به رفع تمام نیازهای شما در مورد ماشین های ظرفشویی و لباسشویی هستند.

مرکز تعمیر کار سبز در نسیم شهرچه قطعاتی را تعویض یا تعمیرمی کند؟

مرکز ما قادراست تا هر قطعه از دستگاه شما که نیاز به تعویض وتعمیردارد را انجام دهد. ما برای این منظور از بهترین قطعات فابریک و با کیفیت استفاده می کنیم. از قطعاتی که در مرکز ما تعویض و یا حتی تعمیر می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

پمپ تخلیه

بازوهای آبپاش

فیلتر پمپ تخلیه

نوارپلاستیکی دور درب ماشین ظرفشویی

المنت هیتر دستگاه

شیر برقی ورودی آب به ماشین ظرفشویی

میکرو سوئیچ و قفل درب دستگاه

و..... به هر حال اصلا نگران این مسئله نباشید وبه نیروهای مرکز ما از هر بابت اعتماد کنید. مطمئن باشید که حتما رضایت خاطر شما عزیزان را جلب خواهیم کرد.

 

تعمیر برخی از برندهای ماشین ظرفشویی

برای مرکز ما و نیروهای متخصص آن تفاوتی در برند یا مدل ماشین ظرفشویی برای تعمیر و ارائه خدمات وجود ندارد. دستگاه شما چه جدید باشد چه قدیمی چه محصول داخلی باشد. چه خارجی ما در رفع تمام مشکلات آن تخصص و تجربه ی کافی داریم.حالا باهم به بررسی چند برند و مشکلات آن می پردازیم.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در مرکز تعمیر کار سبز در نسیم شهر

اگر با هر گونه مشکل اعم از درست کارنکردن، روشن نشدن و یا شست و شو ی ناقص ظروف در دستگاه خود روبه رو شدید نمایندگی تعمیر ظرفشویی پاکشوما در نسیم شهر به شما در ارائه انواع خدمات کمک می کند.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی ال‌جی در مرکز تعمیر کار سبز در نسیم شهر:

سابقه ی درخشان این کمپانی در تولیدات وسایل برقی ازجمله ماشین های ظرفشویی باعث محبوبیت آن در بین مردم شده است. هرچند در ساخت وسایل و تولیدات این شرکت از برترین تکنولوژی ها و با کیفیت ترین مواد استفاده می شود. ولی این برند هم از اختلالات احتمالی مصون نیست. ممکن است به دلایل مختلف دستگاه های این برند هم دچار مشکلاتی گردند. که آن ها را نیازمند تعمیر می سازد. در هنگام بروز هر گونه مشکل و ایراد درماشین های ظرفشویی با نمایندگی "تعمیر ماشین ظرفشویی در نسیم شهر" تماس بگیرید.

 

 تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در مرکز تعمیر کار سبز در نسیم شهر:

این کمپانی هم با تولید لوازم خانگی برقی زیبا و منحصر به فرد طرفداران زیادی از جمله در کشور ایران دارد. دستگاه های تولید این شرکت دارای یک صفحه نمایش هستند. اگر مشکلی برای دستگاه به وجود آید. با یک ارور یا کد خطا در صفحه نمایش کاربر را متوجه اختلال به وجود آمده می سازند. اگر هر مشکلی در ارتباط با نصب، استفاده یا تعمیر این دستگاه داشتید با مرکز تعمیر ظرفشویی سامسونگ در نسیم شهر ارتباط بگیرید و درخواست راهنمایی و کمک کنید.

  • سجاد مهران