تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

تعمیرکاری به وسعت ایران زمین

تعمیر لوازم خانگی(لباسشویی-ظرفشویی-پکیج-کولرگازی)

  • ۰
  • ۰

نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود

در بین معتبری که در بازار لوازم خانگی وجود دارد لباسشویی کنوود به دلیل بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا توانسته جایگاه خوبی را در منازل به خود اختصاص دهد. استفاده طولانی مدت از آن نیازمند نگهداری اصولی بوده و چنانچه مورد اصابت ضربه قرار بگیرد. و یا تنظیمات آن به درستی انجام نشود دچار خرابی خواهد شد. عدم رسیدگی به موقع به دستگاه و رفع مشکل می تواند خسارات بیشتری را در پی داشته باشد. عدم رسیدگی میتواند هزینه های زیادی به شما تحمیل کند. اگر لباسشویی کنوود را برای استفاده انتخاب کرده اید به شما تبریک می گوئیم؛ چرا که محصولات این برند بسیار باکیفیت می باشند.

 

تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از انتخاب دستگاه باید به سراغ متخصصی بروید. که آشنایی کامل با تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود داشته باشد. در این صورت برای سرویس و تعمیر دستگاه با مشکل مواجه نمی شوید. تکنسین های تعمیرکار سبز آماده خدمت رسانی بوده و در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات را ارائه می دهند.

 

رفع ایراد لباسشویی کنوود

یکی از مشکلات افراد پس از جابجایی نصب لباسشویی است. متخصصین ما می توانند این مشکل را حل کرده و ماشین شما را براساس استانداردهای تعیین شده از سوی کنوود نصب کنند. سرویس سالیانه دستگاه به وسیله متخصصین تعمیرکار سبز می تواند مشکلات جزئی و احتمالی را رفع نماید. تکنسین های  تعمیرکار سبز تعمیر موفق بیش از یکصد لباسشویی را در کارنامه خود دارند. که باعث می شود به عنوان بهترین تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود شناخته شوند. صلاحیت متخصصین تعمیر لباسشویی تعمیرکار سبز مورد تأئید بوده و شما با اطمینان می توانید دستگاه خود را به آن ها بسپارید.

 

رفع مشکلات لباسشویی کنوود

این دستگاه نیز در طول مدت استفاده می تواند دچار مشکل و خرابی شود. متخصصین کنوود تعمیرکار سبز می توانند. تمام مشکلات را رفع کرده و در این خصوص هیچ تفاوتی در مدل و ظرفیت لباسشویی وجود ندارد.

 

مشکلات شایع لباسشویی کنوود

• عدم چرخش درام
• نشت آب از دستگاه
• داشتن لرزش بیش از حد
• عدم تخلیه آب
• از کار افتادن کلیدهای ماشین
• توقف ناگهانی در زمان شستشو و….

 

تعمیر قطعات لباسشویی کنوود

تکنسین های “تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود” تعمیر قطعات معیوب را در اولویت برنامه کاری خود دارند. این کار می تواند هزینه مشتریان را بسیار کاهش دهد. گاهی پیش می آید که قطعه موردنظر قابلیت تعمیر را نداشته و نمی توان نمونه اصلی آن را در بازار پیدا کرد. در این حالت تعمیرکار سبز با دریافت مبلغی به عنوان بیعانه قطعه اورجینال را تهیه کرده و بر روی دستگاه نصب می کند. عیب یابی دقیق و نصب اصولی دستگاه مهمترین وظیفه تعمیرکار بوده و چنانچه از قطعات غیر اصل استفاده شود. ممکن است آسیب بزرگتری به دستگاه وارد شود. تعمیرکار سبز لباسشویی کنوود بیشترین قطعات دستگاه را که دچار مشکل شده باشند تعمیر می کند.

 

تعویض قطعات ماشین لباسشویی کنوود

 تسمه ها

نوار لاستیکی دور درب دستگاه

دمپر

پمپ تخلیه آب

شناور و سوئیچ شناور

قفل درب ماشین و سوئیچ آن

تایمر الکترونیکی دستگاه

صفحه نمایش دیجیتالی و….

 

حل مشکلات لباسشویی کنوود

همانطور که پیش تر نیز اشاره داشتیم تعمیرکاران ما به دلیل داشتن مهارت و تجربه بالا و آشنایی کامل با برند کنوود قادر هستند تمام مشکلات به وجود آمده را رفع کنند.

 

بررسی تمامی مشکلات لباسشویی

در ادامه برخی از مشکلات رایج را عنوان می کنیم که اطلاع از آن ها خالی از لطف نبوده و کمک می کند در منزل سریعتر عیب یابی دستگاه انجام شود.

 

1-روشن نشدن لباسشویی کنوود

یکی از مشکلاتی که در تمام لباسشویی ها ممکن است رخ دهد روشن نشدن دستگاه و یا خاموش شدن ناگهانی آن است. در این حالت باید ابتدا پریز برق را بررسی کرد و از وجود جریان برق اطمینان داشت. اگر مشکل از برق نباشد باید میکروسوئیچ را کنترل کرد. نقص در برد الکترونیکی دستگاه نیز می تواند علت بروز این مشکل باشد.

 

2-داشتن لرزش و صدای بیش از حد

اگر با این مشکل مواجه شدید ابتدا باید کمک های دستگاه را بررسی کرده و درصورت نیاز آن ها را تعویض نمود. گاهی نیز ممکن است پایه های ماشین به خوبی تنظیم نشده باشند و یا بلبرینگ ها نیاز به تعمیر داشته باشند.

 

3-تجمع بیش از اندازه آب

خرابی شیر برقی می تواند در حالت خاموش بودن دستگاه نیز آب را به درون دستگاه هدایت کند. تعویض شیر برقی می تواند این مشکل را به سادگی رفع کند.

 

4-عدم چرخش موتور لباسشویی

اگر هنگام استفاده از لباسشویی کنوود خود متوجه شدید موتور آن کار نمی کند ابتدا باید تسمه ها را بررسی کنید. اگر مشکل از تسمه نباشد موتور دستگاه باید توسط تعمیرکاری مجرب کنترل و تعمیر شود. گاهی نیز خرابی برد الکترونیکی موجب بروز این مشکل می شود که می توان آن را تعمیر کرد.

 

5-عدم تخلیه آب لباسشویی

در صورت بروز این مشکل باید فیلترهای دستگاه بررسی شده و چنانچه دچار گرفتگی باشد آن را تمیز کرد. مخزن شلنگ هیدروستات نیز می تواند موجب این مشکل باشد که باید آن را تمیز کرد. گاهی نیز پمپ تخلیه آب دچار مشکل شده و باید آن را بررسی و تعمیر کرد. اگر مشکل از برد ماشین باشد باید توسط متخصصی کاربلد رفع اشکال شود.

 

6-باز ماندن درب لباسشویی

یکی از مشکلاتی که مانع از عملکرد دستگاه می شود باز ماندن درب آن است. در این حالت قفل و دستگیره آن باید بررسی شده و درصورت لزوم تعویض شود. اگر مشکل از میکروسوئیچ باشد باید سریعاً تعویض گردد؛ اما گاهی مشکل از برد دستگاه است که باید بررسی شده و تعمیر گردد.

 

7-نشت آب از لباسشویی کنوود

سه مورد می تواند موجب بروز این مشکل شود که یکی مربوط به شلنگ های خرطومی تعبیه شده در زیر دستگاه است و دیگری به شلنگ های ورودی و خروجی آب مرتبط است. هر دو بخش باید بررسی شده و درصورت وجود گرفتگی و پارگی تعویض گردند. گاهی نیز مشکل از کاسه نمد و بلبرینگ های دستگاه است که باید کنترل شده و درصورت نیاز تعویض شوند.

 

8-عملکرد یکسره لباسشویی

هرگونه نقص در مخزن شلنگ هیدروستات و برد الکترونیکی می تواند عملکرد یکسره لباسشویی کنوود را به دنبال داشته باشد. این قسمت ها باید کنترل شده و درصورت وجود مشکل تعمیر شوند.

  • ۰۰/۰۶/۱۰
  • سجاد مهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی